reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Nowe prawicowe kanały zamiast TVP na MUX 8?

2017-10-16: Jeśli Telewizja Polska nie rozpocznie szybko nadawania trzech kanałów na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, to Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji może rozdysponować jej miejsca dla nadawców komercyjnych, wynika z informacji „Wirtualnych Mediów”.

Czy TVP zasługuje na kroplówkę z budżetu państwa?

2017-10-09: Posłowie PiS mają pomysł jak podreperować słabą kondycję finansową mediów narodowych, przede wszystkim Telewizji Polskiej. Jak poinformował „Dziennik Gazeta Prawna" poza powiązaniem abonamentu RTV z PIT-em miałyby być to rekompensaty za osoby, które są zwolnione z opłaty.

TVN nie zostanie zrepolonizowany?

2017-09-29: Zbliża się reforma rynku medialnego zapowiadana przez rząd Prawa i Sprawiedliwości. Z obozu rządzącego i samych nadawców, takich jak TVN płyną sygnały, że nie będzie ona radykalna.
 

Platforma internetowa Sky Polska coraz bliżej?

2017-09-12: Wejście Sky dostępnego głównie drogą satelitarną w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Austrii i we Włoszech na internetowy rynek w Hiszpanii pokazuje, w jakim kierunku może pójść płatna telewizja.

Czy nowe kanały TVP odniosą sukces?

2017-08-28: Jeśli Telewizja Polska zdecyduje się uruchomić dwie stacje muzyczne, to wejdzie na bardzo trudny rynek. W Polsce mamy bowiem rekordowo dużo kanałów muzycznych.

Nowa telewizja publicystyczno-informacyjna w sieciach kablowych

2017-08-23: Jak z nieoficjalnych źródeł dowiedział się portal satkurier.pl, związana ze spółką Fratria internetowa telewizja wPolsce.pl ma już we wrześniu br. trafić do oferty pierwszych sieci kablowych. W następnych miesiącach kanał chce pojawić się również na satelicie, dzięki czemu mogliby go oglądać również abonenci nc+ i Cyfrowego Polsatu.

Koniec Viva Polska to koniec pewnej epoki

2017-08-08: Amerykański koncern Viacom poinformował, że od października Viva Polska zostanie zastąpiona przez MTV Music. Tym samym z rynku znika po 17 latach najstarszy kanał muzyczny. Czy zmiany wyjdą koncernowi na dobre?

Mango 24 zmieni nazwę na Top Shop?

2017-08-06: Słoweńska firma Studio Moderna przejęła udziały TVN w Mango-Media, właścicielu jedynego kanału telezakupowego w Polsce - Mango 24. Nowy właściciel stacji posiada również sklep Top Shop, znany m.in. z anten TVP, Polsatu, TV4, Tele5 i Polonii 1. Wcześniej działał pod nazwą TV Market. Dekadę temu przymierzał się nawet do uruchomienia własnego kanału telezakupowego. Nie doszło do tego. Być może dlatego, że polski rynek kanałów telezakupowych jest trudny. Dlaczego?

Repolonizacja telewizji obejmie tylko TVN?

2017-08-03: Jeśli partia rządząca zrealizuje swoje pomysły odnośnie repolonizacji mediów, to na rynku telewizyjnym może oberwać przede wszystkim TVN. Polska jest bowiem w Unii Europejskiej, a jedną z podstawowych zasad Brukseli jest swoboda przepływu kapitału. Jeśli Urząd Konkurencji i Konsumentów będzie próbował zmusić niemieckich właścicieli prasy do sprzedaży swoich tytułów, to reakcja Komisji Europejskiej może być bardzo ostra. Rządowi nie opłaca się starcie z KE w kolejnej już dziedzinie. Zupełnie inaczej sytuacja wygląda z TVN, który należy do amerykańskiego Scripps, a niebawem będzie należał do również amerykańskiego Discovery.

Reklamy zabiją platformy i kanały tematyczne?

2017-08-03: Kanał Eurosport 1 w ogniu krytyki internautów. We wtorek podczas meczu Atletico Madryt - Napoli wyemitował przerwę reklamową. Sęk w tym, że właśnie wtedy padła jedna z bramek. Discovery Networks, właściciel Eurosportu, przeprosił widzów, tłumacząc się błędem ludzkim. Najprawdopodobniej klipera, czyli osoby odpowiedzialnej za układanie playlisty i kontrolowanie czasu emisji reklam. Spotów reklamowych nie poprzedziły żadne dżingle Eurosportu. Choć sytuacja wygląda rzeczywiście na pomyłkę, to wraca temat zbyt dużej liczby reklam w płatnych kanałach telewizyjnych.
Idź do strony
 
progress gif
reklama
reklama
reklama