SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

21.05 Euronews kończy emisję po ukraińsku

2017-05-21: Ukraińska redakcja kanału informacyjnego Euronews kończy swoją pracę po 6 latach działalności w niedzielę, 21 maja 2017 roku. Euronews zaprzestaje nadawania programów w języku ukraińskim. – „Dziękuję, że oglądaliście i czytaliście nas” – czytamy w opublikowanym na Facebook'u oświadczeniu ukraińskich dziennikarzy.

Ostateczny koniec Gumor/Babaj TV

2017-05-15: Ukraińska stacja telewizyjna Gumor/Babaj TV zrezygnowała z posiadanej licencji na nadawanie satelitarne i kablowe. Stacja przerwała emisję w dniu 7 kwietnia br. bez podania przyczyny. Filarem dystrybucji były wybrane sieci kablowe na terytorium Ukrainy.

Izrael zamyka publiczną telewizję IBA

2017-05-11: Po 49 latach, Israel’s Broadcasting Authority (IBA), nadawca publiczny w Izraelu zostaje oficjalnie zamknięty. Kneset, parlament Izraela, postanowił zamknąć IBA z powodów ogromnej biurokracji, kosztów i nadmiaru pracowników.

Paramount Channel HD opuścił TivúSat

2017-04-29: Abonenci włoskiej platformy Tivúsat utracili możliwość oglądania kanału filmowego Paramount Channel w wysokiej rozdzielczości (HDTV). Viacom International Media Network (VIMN) wyłączył włoską wersję tego kanału w jakości HD z satelity Eutelsat Hot Bird.

Jedyna komercyjna TV z Czarnogóry wyłączona z 16°E

2017-03-19: Czarnogórska, komercyjna telewizja RTV Atlas wstrzymała nadawanie. Stacja natychmiast opuściła satelitarny pakiet bośniackiego operatora Team:Media z satelity Eutelsat 16A (16°E). TV Atlas była dostępna FTA na częstotliwości 11,303 GHz, pol. H (SR: 30000, FEC: 2/3; DVB-S2/8PSK).

MX1 zwalnia jeden z tp. na 13°E [akt.]

2017-03-14: Okazało się, że nagłe przenosiny wersji SD kanałów i24news English i i24news Arabic, o których informowaliśmy kilka godzin wcześniej, mają bardzo konkretny powód, bo chwilę później wyłączono cały transponder, z którego kanały te nadawano do tej pory. Wszystkie nadawane tam serwisy przeniesiono na inne parametry.

ARD Das Erste tylko do 31.03.2017 z 13°E

2017-03-13: Niemiecki nadawca publiczny ARD Das Erste tylko do 31 marca 2017 roku ma być nadawany za pośrednictwem satelity Eutelsat Hot Bird 13B (13°E). Wynika to z informacji tekstowej, podawanej w dole ekranu dla widzów korzystających z przekazu na 13°E. Das Erste nadaje w SD na częstotliwości 11,541 GHz, pol. V (SR: 22000, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK).

Ukraina: Sawik Szuster kończy z własną telewizją

2017-03-01: Początek marca 2017 roku okazał się zakończeniem emisji satelitarnej ukraińskiego kanału 3s.tv, którego wyłączenie było zapowiedziane już na koniec 2016 roku. Emisja była prowadzona z satelity Amos 2 (4°W) na częstotliwości 10,722 GHz, pol. H (SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S/QPSK). Obecnie widzowie oglądają klasyczną planszą kontrolną. Ostatnią podaną przyczyną wyłączenia 3s.tv jest niska oglądalność.

Koniec RTL International. Przyczyną piractwo

2017-02-15: Grupa medialna RTL Deutschland zakończy emisję swojego kanału płatnej telewizji RTL International. 31 maja 2017 roku będzie ostatnim dniem nadawania tej stacji skierowanej do niemieckojęzycznych widzów i turystów. RTL International został uruchomiony na początku 2016 roku. Kanał jest dostępny w platformach satelitarnych, sieciach kablowych, IPTV i OTT w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Afryce Południowej, Australii i na wielu statkach rejsowych, a także jako strumień na żywo za pośrednictwem Internetu i aplikacji na Androida oraz iOS. Kanał jest oferowany w jakości HD.

Włoski Rai Sport 2 zakończył nadawanie

2017-02-05: 5 lutego 2017 roku doszło do przetasowań w ofercie sportowych kanałów należących do włoskiego nadawcy publicznego Rai. Najważniejszymi zmianami są: likwidacja drugiego kanału sportowego tego nadawcy (Rai Sport 2) i zmiana nazwy Rai Sport 1 na Rai Sport.
Idź do strony
 
progress gif
reklama
reklama