reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Ukraina: Dwóch operatorów nadawało rosyjskie kanały

2019-07-22: Ukraiński organ nadzorujący media ujawnił dwóch operatorów retransmitujących rosyjskie kanały telewizyjne. Jak się wyjaśniło na ostatnim posiedzeniu Narodowej Rady ds. telewizji i radia, nieplanowane sprawdzenie donieckiej spółki Online Ukraina, przeprowadzone jeszcze wiosną, ujawniło, że operator retransmituje aż 166 kanałów nie objętych licencją. Zgodnie z przewidzianymi wymaganiami, powinien nadawać 87 kanałów, w tym 60 krajowych, a w rzeczywistości było 205 i 52 krajowych.

Siedziba stacji 112 Ukraina ostrzelana z granatnika [wideo]

2019-07-13: W Kijowie policja szuka mężczyzny, który wystrzelił z granatnik na ścianę budynku kanału telewizyjnego 112 Ukraina - twierdzi departament komunikacji kijowskiej policji. Policja otrzymała sygnał o zdarzeniu o godz 3:40 rano czasu miejscowego. Mieszkańcy zgłosili dźwięk podobny do wybuchu na ulicy Degtyarevskaya w dzielnicy Szewczenki w Kijowie.

Dwa kanały filmowe z pozwoleniami na Białorusi

2019-07-09: Białoruskie Ministerstwo Informacji wydało zezwolenia na nadawanie dwóch zagranicznych kanałów telewizyjnych. Na terytorium Białorusi już wkrótce rozpocznie się dystrybucja filmowych Hollywood i Bolt. Pozwolenia mają ważność 3 lat.

Kirgiskie kanały łamią prawo

2019-06-10: Ponad 10 kirgiskich stacji telewizyjnych może zostać ukaranych grzywną za nieprzestrzeganie wymogów licencyjnych, określił tamtejszy Departament Informacji i Komunikacji Masowej przy Ministerstwie Kultury, Informacji i Turystyki. Kirgiskie kanały łamią prawo.

Mediaset utworzy spółkę Media For Europe

2019-06-10: Zarządy włoskiego Mediaset SpA i hiszpańskiego Mediaset España podjęły decyzję o połączeniu obu spółek w nową jednostkę holdingową Media For Europe - MFE.

CNN zmniejszy produkcję w Londynie

2019-05-30: Amerykańska stacja informacyjna CNN zamierza znacząco zmniejszyć swoją produkcję w Londynie. Redukcja produkcji w studio CNN w Londynie co oznacza też przeniesienie części personelu do głównej siedziby CNN w Atlancie. Czy to ma bezpośredni związek z brexitem - nie wiadomo?

Robot poprowadził serwis informacyjny Rossija 24 [wideo]

2019-04-29: Android Aleks stał się tymczasowym prezenterem kanału telewizyjnego Rossija 24 - poprowadził program informacyjny „Wiesti”. Ten wyjątkowy robot jest jednym z niewielu na świecie, który działa w oparciu o systemy sztucznej inteligencji (AI). Za projekt i budowę Aleksa odpowiada rosyjska firma Promobot.

Alternatywa dla rosyjskich kanałów na 13°E

2019-04-28: Ukraiński kanał NewsOne od 29 kwietnia br. uruchamia rosyjskojęzyczne serwisy informacyjne. Wiadomości będą nadawane w dni powszednie o 17:00 i 23:00 czasu lokalnego oraz w weekendy o 17:00. Jak wyjaśnia nadawca, decyzja została podjęta po licznych prośbach telewidzów. NewsOne nadaje od 19 kwietnia br. z satelity Eutelsat Hot Bird 13B (13°E) dla wszystkich dzięki ogólnodostępnej transmisji FTA.

Likwidacja anten satelitarnych w Mińsku

2019-04-27: Na jednej z głównych ulic stolicy Białorusi trwa demontaż anten satelitarnych. Robotnicy na rozkaz władz miasta ściągają anteny z elewacji budynków przy ulicy Włodarskiego. Prace są przeprowadzane tylko na niektórych ważniejszych ulicach w centrum miasta i zabudowaniach zabytkowych. źródło foto: euroradio.fm

Brexit: AETN przenosi „polskie” licencje do Bawarii

2019-04-14: Bawarski regulator medialny BLM udzielił spółce AETN UK Germany GmbH licencji na prowadzenie 14 międzynarodowych, tematycznych kanałów telewizyjnych. Kanały były wcześniej licencjonowane przez brytyjski organ Ofcom, a nowe wnioski mają związek z oczekiwanym wyjściem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej (Brexit).
Idź do strony
 
progress gif
reklama
reklama
reklama