dodano: 2014-05-22 20:00 | aktualizacja:
2014-05-22 20:19
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Netia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Wynik, który osiągnęła Netia to sukces starannej komunikacji z wymagającymi użytkownikami Facebooka. Firma traktuje profil jako miejsce kontaktu, otwartej relacji i wymiany opinii. Współpraca z otoczeniem poprzez media społecznościowe to narzędzie stosowane przez wszystkie firmy branży telekomunikacyjnej. Jednak w raporcie firmy SoTrender, Netia wyprzedziła całą konkurencję - czytamy w komunikacie Netii.
- W każdym z serwisów społecznościowych dopasowujemy treści i styl komunikacji do charakteru danego medium. Chcemy, aby w myśl naszego hasła - „GigaWolność”, każdy mógł wybrać sobie sposób komunikacji z Netią, który mu najbardziej odpowiada - powiedział
Michał Dolny, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w
Netii.
Za obsługę w zakresie social media odpowiada wybrana w drodze przetargu agencja Fenomem, która poza prowadzeniem komunikacji na Facebooku, odpowiada także za działania na Twitterze, Google+, LinkedIn oraz YouTube.
- Wyniki SoTrender’a pokazują, że konsekwentna i oryginalna komunikacja z fanami przynosi efekty, mimo wyraźnego ograniczania zasięgów przez samego Facebooka. Jej podstawą jest pełne zaangażowanie i sprawna współpraca na linii Netia - Fenomem - powiedział
Daniel Biegaj, kierownik zespołu e-komunikacji w
Netii.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.