dodano: 2014-07-10 13:29 | aktualizacja:
2014-07-11 06:11
autor: Łukasz Knapik |
źródło: press.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupie wszystkich widzów (4+) wśród kanałów informacyjnych stacja zajęła ostatnie miejsce, z udziałem w rynku 0,09 proc. i średnią widownią 4 755 osób. Kolejne miejsca zajęły: Polsat News+ (0,10 proc., 5,794), TVN24 Biznes i Świat (0,19 proc., 10 792), Superstacja (0,31 proc., 16 962), Polsat News (1,08 proc., 59 947), TVP Regionalna (1,18 proc., 65 709), TVP Info (3,12 proc., 173 015) i TVN24 (3,25 proc., 180 126).
W grupie komercyjnej (16-49) TV Republika z udziałem 0,08 proc. i średnią widownią 1 725 osób wyprzedziła Polsat News+ (0,08 proc., 1 674) i Superstację (0,07 proc., 1 643). Kolejne miejsca zajęły: TVN24 Biznes i Świat (0,26 proc., 5 680), TVP Regionalna (0,56 proc., 12 387), Polsat News (0,98 proc., 21 706), TVP Info (1,13 proc., 24 956) i TVN24 (2,57 proc., 56 573).
Najchętniej oglądanym programem w TV Republika w badanym okresie było wydanie programu „Wolne głosy” z 1 lipca. Przyciągnęło ono średnio 31,7 tys. widzów (wszystkie dane Nielsen Audience Measurement, NAM, za press.pl).
Informacyjno-publicystyczna TV Republika ruszyła 10 kwietnia 2013 roku z próbną emisją w sieci
(więcej tutaj i tutaj), a 6 maja 2013 roku z regularnym przekazem satelitarnym, kablowym i internetowym
(więcej tutaj). Nadawcą TV Republika jest spółka Telewizja Niezależna, a za jej dystrybucję odpowiada Delegata
(więcej tutaj). Pierwsze wyniki oglądalności stacji pojawiły się w listopadzie ubiegłego roku
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.