dodano: 2014-07-15 17:24 | aktualizacja:
2014-07-15 17:53
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa Onet.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Platforma VoD.pl prezentuje nowy layout, w którym postawiono na maksymalne wyeksponowanie walorów kontentu, niezależnie od tego gdzie użytkownik ogląda film lub serial.
- Uwypuklone zostało to, co w wizualnym produkcie jest najważniejsze - doskonałe materiały stworzone na potrzeby filmów i seriali: plakaty, trailery, zdjęcia, visuale reklamowe. Informacje dodatkowe na temat produkcji są teraz krótkie i treściwie, pojawiają się tylko w miejscach do tego przeznaczonych. Zmniejszony został także branding, tak aby był dyskretny, nie przeszkadza użytkownikowi i zapewnił mu szybkie i przyjemne przeglądanie serwisu - podkreśla
Bartek Kozłowski, dyrektor artystyczny
Grupy Onet.pl.
- Podobny trend znamy z najlepszych światowych serwisów i wspólnie z Januszem Pelcem (głównym architektem portalu Onet) staraliśmy się aby nasze na nowo stworzone VoD.pl było jeszcze bardziej nowoczesne i osadzone w światowym designie. Wyszedł nam serwis, z którego jesteśmy bardzo dumni i wciąż nie możemy się nim nacieszyć - dodaje.
Nowy serwis został zbudowany w technologii RWD, co powoduje, że również właściciele urządzeń mobilnych będą mogli swobodnie korzystać z VoD.pl. Wspomniane rozwiązanie pozwala na dostosowanie serwisu do ekranu urządzenia, z którego korzysta użytkownik.
- Tym samym będzie można oglądać swój ulubiony film - w doskonałej jakości - zarówno na komputerze, jak i na tablecie czy smartfonie - czytamy w komunikacie.
Nowością jest opcja „Oglądaj dalej”. To funkcjonalność, dzięki której użytkownik bez ograniczeń będzie mógł powrócić do oglądania wybranego materiału wideo - także wtedy, gdy zaloguje się do serwisu na innym urządzeniu (np. na tablecie). Warto podkreślić, że rejestracja na VoD.pl nie jest konieczna, a pełną ofertą można cieszyć się poprzez zalogowanie za pomocą adresu e-mail lub konta na Facebooku, co też jest nową korzyścią dla miłośników filmów i seriali.
- W Polsce dynamicznie rośnie popularność VOD. Widzimy to zarówno po wzroście zainteresowania naszą platformą, jak i po wynikach dostępnych badań rynkowych. Bardzo uważnie śledzimy preferencje użytkowników i uważnie wsłuchujemy się w ich potrzeby - wprowadzone zmiany są więc odpowiedzią na zmieniające się trendy. Dodatkowo pozycja lidera zobowiązuje i mobilizuje nas do podnoszenia tego segmentu rynku na jakościowo wyższy poziom. Właśnie z tych powodów zależało nam na wprowadzeniu kolejnych udogodnień w serwisie, tak aby każdy fan filmowych i serialowych produkcji mógł bez ograniczeń korzystać z bogatej oferty VoD.pl - mówi
Sabina Lipska, dyrektor
Video i VoD w
Onecie.
- Zmiany na VoD.pl są także istotne dla reklamodawców. Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom, klienci mogą przeprowadzić akcję promocyjną na platformie, która będzie docierała w bardzo atrakcyjnej formie również do osób korzystających z urządzeń mobilnych, takich jak tablety i smartfony. Użytkownik wchodząc na VoD.pl, otrzyma reklamy dostosowane rozdzielczością do urządzenia, na którym wyświetlił serwis. Dodatkowo istnieje możliwość wykupienia na wyłączność multiplatformowego brandingu playera - informuje Grupa Onet.pl.
Za sprzedaż reklam na VoD.pl odpowiada spółka Media Impact Polska, będąca połączeniem działów sprzedaży Grupy Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska.
Relaunch VoD.pl został wsparty kampanią autopromocyjną.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.