dodano: 2014-07-27 13:52 | aktualizacja:
2014-07-28 12:00
autor: Rafał Olchowik |
źródło: mediasat.info
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Połowa respondentów (49%) stwierdziła, że w reklamach są polecane produkty, których wolałaby nie oglądać, wśród nich alkohol, papierosy czy środki higieny osobistej.
Około 51% Rosjan uważa, że w ostatnich trzech latach jakość reklamy telewizyjnej nie zmieniła się. 19% dopatrzyło się zmian na lepsze, a 10% - na gorsze.
46% przebadanych uznało, że dzisiaj telewizja nie może istnieć bez reklamy, natomiast 30% ma odmienne zdanie, a reszta była niezdecydowana.
Na pytanie, co robią rosyjscy telewidzowie podczas przerwy reklamowej, 42% respondentów powiedziało, że przełącza na inny kanał, 28% - odrywa się od telewizora z powodu innych spraw, 6% - wyłącza dźwięk, a 16% - ogląda reklamy i słucha ich treści.
Ogólnie 64% Rosjan nie kupuje produktów znanych z reklam, 19% robi to rzadko, a 11% - często.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.