dodano: 2014-07-28 13:48 | aktualizacja:
2014-07-29 14:28
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Sony Europe Limited
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Przedstawimy, w jaki sposób nasze najnowsze osiągnięcia w technologii 4K pomagają twórcom w tworzeniu treści i integrują szeroki wachlarz naszych produktów, systemów i usług oraz doświadczenie naszych ekspertów. Nowe, przełomowe rozwiązania transmisyjne przedstawione tego lata przesunęły granice możliwości z zakresu pracy w standardzie Ultra High Definition i jakości wyświetlanego obrazu - czytamy w komunikacie.
W ramach transmisji z Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup 2014, firma Sony współpracowała z wybranymi firmami w celu nagrania trzech meczów w standardzie 4K, w tym ćwierćfinału oraz finału mundialu
(więcej tutaj, tutaj i tutaj). Spotkania te zostały również po raz pierwszy w historii wyświetlone na żywo na ekranach kin w standardzie Ultra High Definition. Firma przygotowała też serię kolejnych premierowych transmisji w standardzie 4K, jak na przykład finał ligi BBVA pomiędzy klubami FC Barcelona i Atlético Madryt oraz kanonizacja Jana XXIII i Jana Pawła II
(więcej tutaj).
W trakcie targów Sony, jak zapowiada, zaprezentuje rozwiązania działające na bazie protokołu IP i pokaże, jak mogą one pomóc w przygotowywaniu ciągłych i skoordynowanych produkcji na żywo z wielu kamer.
- Jest to konsekwencja wcześniejszej zapowiedzi dotyczącej programu licencyjnego interfejsu AV over IP dla producentów. Ma to na celu promowanie wykorzystywania tej technologii w branży - informuje Sony.
Na tegorocznych targach IBC Sony chce również omówić współpracę firmy z krajowymi i międzynarodowymi nadawcami w celu unowocześnienia organizacji ich pracy i zwiększenia prędkości przesyłu danych, co prowadzi do zmniejszenia oczekiwania pomiędzy pozyskaniem danych a transmisją. Dla przykładu, w ciągu zaledwie ostatnich kilku miesięcy spółka ogłosiła, że stacje Al Jazeera, ITV, TVE, N1, Scottish TV i RAI przeszły na format XDCAM.
- Targi IBC są dla nas wyjątkową imprezą, ponieważ stanowią niesamowitą okazję, aby spotkać się z naszymi klientami i partnerami. W trakcie rozmów mogą narodzić się zupełnie nowe pomysły, które mają szansę odmienić przyszłość branży profesjonalnych usług audiowizualnych. W ciągu krótkich 12 miesięcy od zakończenia poprzednich targów IBC udało nam się dostarczyć szereg zupełnie nowych rozwiązań, które urzeczywistniają naszą wizję „Beyond Definition”. Tragi IBC 2014 otwierają nowy rozdział naszej historii - powiedział
Olivier Bovis, dyrektor działu
AV Media w Sony Europe.
- Z ogromną chęcią spotkamy się z naszymi klientami i poznamy ich uwagi. Mamy nadzieję, że wspólne uda nam się odmienić przyszłość branży nadawczej - dodał.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.