dodano: 2014-08-29 09:09 | aktualizacja:
2014-08-29 11:38
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVN/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa oprawa TVN7 jest bardziej dynamiczna, nowoczesna i przede wszystkim filmowa. Szata graficzna utrzymana jest w tonacjach pomarańczy, fuksji oraz antracytu. Identyfikacja wizualna stacji została zrealizowana z wykorzystaniem tradycyjnych technik filmowych, rekwizytów oraz animacji 3D. Kreacją zajęła się niemiecka agencja Luxlotusliner. Muzyka została skomponowana przez renomowaną paryską firmę Novaspot. Projektem kierował Dział Autopromocji Telewizji TVN.
- Na kanwie tej współpracy udało się uzyskać awangardową oprawę graficzną nowoczesnego kanału filmowego, jakim jest TVN7. Intensywnością kolorów podkreślamy moc emocji i wrażeń oferowanych przez zróżnicowaną ofertę filmowo-serialową - mówi
Małgorzata Jopek, szefowa
TVN7.
Wraz ze zmianą oprawy, zmieni się logotyp stacji. Nowy, nawiązuje kształtem do głównego kanału TVN, podkreślając tym samym synergie grupy. Równocześnie z wprowadzeniem oprawy planowana jest premiera dwóch pasm. „Rozkochane popołudnie” oraz „Dokument w Siódemce”
(więcej tutaj),
Nowy logotyp będzie trzecim w historii TVN7
(więcej tutaj).
TVN7 to kanał o profilu ogólnym. W jego ofercie widzowie znajdą filmy, seriale i programy rozrywkowe. Stacja ruszyła w 2002 roku, po przejęciu przez Grupę TVN telewizji RTL7, istniejącej od 1996 roku. Siódemka dostępna jest w pakietach platform satelitarnych (Cyfrowy Polsat, nc+, Orange TV), sieci kablowych i IPTV, a od 2010 roku w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (NTC, MUX 2)
(więcej tutaj). W 2011 roku uruchomiono wersję kanału w wysokiej rozdzielczości
(więcej tutaj). TVN7 HD mogą oglądać abonenci platform satelitarnych i wybranych operatorów kablowych i IPTV.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.