dodano: 2014-08-29 17:25 | aktualizacja:
2014-08-29 19:57
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Fox International Channels Poland
Premiera „Tabu Polska”, wspólnej produkcji TTV i National Geographic Channel (więcej tutaj), wspierana będzie ogólnopolską kampanią w radiu, prasie, Internecie oraz na kanałach z portfolio Fox International Channels Poland i Grupy TVN. Reklamy prasowe ukażą się w wybranych tytułach przewodników telewizyjnych oraz tygodnikach opiniotwórczych. Nawiązano również szeroką współpracę z grupą medialną Agora, gdzie informacje o programie pojawią się w wybranych serwisach internetowych, tytułach drukowanych wydawnictwa i audycjach radiowych. Promocję serii wspierają także działania SEM prowadzone w ramach Google i YouTube.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jeszcze przed emisją, widzowie kanałów mogą podzielić się refleksjami dotyczącymi tematów tabu w konkursie zorganizowanym na stronie www.tabupolska.pl, gdzie mają możliwość przedstawienia swoich osobistych historii jak widzą tabu w obrazach, czy słowach. Konkurs trwa do 12 września br., a zwycięskie prace zostaną zaprezentowane we wrześniu br. na wystawie, zorganizowanej w warszawskiej przestrzeni publicznej.
Strategię i kreację opracowały wspólnie działy marketingu Fox International Channels Poland oraz telewizji TTV, zaś za planowanie i zakup mediów domy mediowe Mediacom oraz Vizeum.
„Tabu Polska” to rodzima wersja amerykańskiej serii „Tabu”, która w dziewięciu sezonach stworzonych do tej pory, zabierała widzów w podróż po świecie najbardziej nietypowych stylów życia i zwyczajów znacząco odbiegających od tych ogólnie przyjętych za „normę”. Polska odsłona przybliży widzom różnorodność ludzkich upodobań, pomysłów na życie, którą możemy obserwować na naszym własnym podwórku. Dzięki niej poznamy Polaków, których życie prywatne budzi skrajne emocje - osoby z problemami tożsamości płciowej, ludzi nieakceptowanych społecznie za odmienne zachowania czy wygląd. Ludzi, których naznaczyła choroba i tych, których trudne sytuacje życiowe zmusiły do szukania azylu oraz poczucia bezpieczeństwa w nowych środowiskach i nietypowych zachowaniach. Program będzie wsparty opiniami ekspertów z różnych dziedzin: psychologów, seksuologów czy socjologów.
„Tabu Polska” - zapowiedź programu:
„Tabu Polska” - premiera w poniedziałek, 1 września 2014 roku o 22:00 w National Geographic Channel (National Geographic Channel HD) i w czwartek, 4 września 2014 roku o 22:00 w TTV.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.