reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Startuje kampania promująca sport w nc+ [wideo]

dodano: 2014-09-05 17:02 | aktualizacja: 2014-09-05 17:34
autor: Łukasz Knapik | źródło: ITI Neovision

nc+ W poniedziałek, 8 września br., ruszy kampania reklamowa promująca bogatą ofertę sportową platformy nc+. Szerokie działania promocyjne w telewizji, radiu, prasie oraz internecie prowadzone będą pod hasłem „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”. Spoty reklamowe - 30- i 15-sekundowe - będą emitowane od 8 września do końca października br. na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym m.in.: TVN, TVN24, TVN Turbo, TVN7, Discovery Channel, MTV Polska, Fox, National Geographic Channel oraz kanałach własnych platformy nc+.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania w radiu obejmie rozgłośnie ogólnopolskie m.in. RMF FM, Radio Zet i Trójkę Polskie Radio oraz rozgłośnie lokalne, w których promowane będą żużel i piłka ręczna. Reklamy ukażą się także prasie i Internecie. Zobaczyć je będzie można m.in. w „Przeglądzie Sportowym”, „Gazecie Wyborczej”, tytułach Polskapresse, „Tele Tygodniu”, „To & Owo”, „Polityce”, „Newsweeku Polska”, „Piłce Nożnej” oraz portalach: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, a także przegladsportowy.pl i sportowefakty.pl. Komunikacja wspierająca prowadzona będzie również w mediach społecznościowych.

Kreacje do kampanii przygotowała Agencja Saatchi&Saatchi. Media zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia.

Spot reklamowy nc+:



- Pokażemy z lekkim przymrużeniem oka, jak sport towarzyszy kibicom w życiu codziennym, jak wielką jest pasją. W trakcie transmisji sportowych przeżywamy wielkie emocje, które towarzyszą nam jeszcze długo po odejściu od telewizora. Chcemy je dzielić z innymi, przeżywamy pasjonujące mecze, spektakularne zagrania, ale też chętnie podpowiedzielibyśmy trenerowi ulubionej drużyny, jaki skład powinien wystawić w najbliższym meczu. To wszystko staraliśmy się uchwycić w spotach promujących ofertę sportową nc+ - mówi Jacek Balicki, dyrektor ds. marketingu nc+.

Jesienią na antenach kanałów sportowych platformy nc+ kibice będą mogli pasjonować się m.in. rozgrywkami Ligi Mistrzów, Ligi Europejskiej, T-Mobile Ekstraklasy, rywalizacją w najlepszych piłkarskich ligach zagranicznych, żużlowej Enea Ekstralidze i cyklu Speedway Grand Prix, występami polskich drużyn w Velux EHF Lidze Mistrzów piłki ręcznej oraz zmaganiami najlepszych koszykarzy świata w NBA, a także transmisjami z tenisowych kortów i walkami MMA. Pakiet dający dostęp do kanału nSport+, w którym można oglądać wybrane wydarzenia sportowe, będzie dostępny w ofercie nc+ od 39,90 zł.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CANAL+


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...