dodano: 2014-09-22 13:11 | aktualizacja:
2014-09-22 14:08
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Sony Pictures Television
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Teaserami do kampanii marketingowej Przygotuj się na więcej były trzy krótkie materiały wideo opublikowane na YouTube i prezentujące widzom przedsmak tego, czego mogą spodziewać się jesienią od AXN. Za produkcję filmików odpowiedzialna jest Film Polska Productions, natomiast za promocję w Internecie agencja social media Think Kong. Pierwsza część kampanii to intensywne wsparcie 2. sezonu serialu produkcji AXN, „Przekraczając granice” („Crossing Lines”), który swoją premierę będzie miał w poniedziałek, 22 września br. o 22:00. Oprócz standardowej kampanii marketingowej, AXN stawia na rozbudowane działania PR sprowadzając do Polski głównego aktora produkcji, Williama Fichtnera, oraz organizując dla fanów pokaz z udziałem aktora na tydzień przed premierą telewizyjną tj. 15 września
(więcej tutaj).
Kolejna część kampanii koncentruje się na promocji pierwszego polskiego serialu produkcji AXN, „Zbrodni”, z Magdaleną Boczarską, Wojciechem Zielińskim i Joanną Kulig w rolach głównych (premiera 16 października o 22:00). Patronami serialu są „To & owo” i Radio Zet. Stacja nawiązała również współpracę z wydawnictwem Czarna owca, wydawcą książki „Na spokojnych wodach”, na podstawie której powstał serial. Kluczowym partnerem produkcji jest firma Sony Mobile, która przy okazji premiery serialu „Zbrodnia” promować będzie swój najnowszy smartfon Sony Xperia Z3 i Sony Xperia Z3 Compact. Współpraca przy serialu obejmuje szereg działań antenowych, product placement, produkcję materiałów zza kulis oraz wsparcie marketingowe. Uroczysty pokaz serialu „Zbrodnia”, który odbędzie się 30 września br. w Forcie Sokolnickiego w Warszawie, organizowany jest wspólnie z agencją MagnifiCo.
Ostatnia odsłona kampanii wspiera listopadowe premiery stacji AXN: 2. sezon „Czarnej Listy” („The Blacklist”) oraz 1. sezon „NCIS: Nowy Orlean”. Oprócz ramówki głównej stacji, promowane będą seriale, które swoją premierę będą miały w kanałach AXN Black („Skorpion”, „Od zmierzchu do świtu”) oraz AXN White („Królowa”, „Nastoletnia Marta Stuart”).
Wszystkie odsłony kampanii skupiają się na komunikacji w telewizji , outdoorze, Internecie, radiu oraz prasie. Główny nacisk w kampanii promocyjnej ramówek stacji AXN został położony na działania w telewizji i outdoorze, jak również w Internecie, w tym zarówno emisje zasięgowe, jak i kontekstowe. Wśród wybranych kanałów dotarcia do widzów znalazły się największe portale wysokozasięgowe: onet.pl, gazeta.pl, Wirtualna Polska, Interia, platforma społecznościowa Facebook, portale filmowe takie jak Filmweb, YouTube i wyszukiwarka Google. Wykorzystane będą formaty wizerunkowe i wideo. Kampania rozpoczęła się 19 września i potrwa do połowy listopada br.
Poza kampanią zaplanowana została również akcja niestandardowa, która zostanie przeprowadzona na ulicach Warszawy na około 2 tygodnie przed premierą serialu. Za tą część działań odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Za przygotowanie kreacji telewizyjnych i layoutów prasowych odpowiedzialny jest dział kreacji AXN we współpracy z firmą Trailer and More. Regularne działania PR wspiera agencja Task Force Consulting. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.
Więcej o jesiennej ofercie AXN można przeczytać tutaj.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.