dodano: 2014-09-23 14:57 | aktualizacja:
2014-09-23 15:22
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Atmedia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Platformy Smart TV zdobywają coraz większą popularność zarówno wśród użytkowników, jak i reklamodawców. Samsung sprzedaje telewizory Smart TV w Polsce od 2011 roku i od tego czasu pozostaje niekwestionowanym liderem rynku. Pod pojęciem Smart TV kryją się telewizory podłączone do internetu, z rozszerzonymi funkcjonalnościami, takimi jak dostęp do aplikacji, playerów, portali społecznościach. Funkcjonalności Smart TV mogą być wbudowane w telewizor lub dostępne dzięki urządzeniom marki Samsung: odtwarzaczom blu-ray oraz kinom domowym z odtwarzaczem blu-ray. Według danych Samsung Electronics Polska Sp. z o.o., z jego platformy korzysta już ponad 0,5 mln użytkowników miesięcznie, którzy tylko w lutym br. kliknęli w ikony aplikacji Smart TV prawie 9 mln razy (dane Samsung Electronics Polska Sp. z o.o., luty 2014 roku, za Atmedia) - czytamy w komunikacie.
Formatem reklamowym oferowanym w Smart TV jest banner dający szerokie możliwości interakcji - od przeniesienia do dedykowanego microsite po odtworzenie spotu reklamowego.
Jakiekolwiek relacje z dostawcami treści oraz współpraca związana z banerem promocyjnym w Samsung Smart TV będą wciąż zarządzane bezpośrednio przez Samsung Electronics.
W portfolio Atmedia Interactive, poza Samsungiem, znajdują się także aplikacje dostępne poprzez telewizory podłączone do Internetu takie jak: Polvod, Iplex.pl, StrefaVOD, generujące łącznie miesięcznie 280 tysięcy odtworzeń filmów (dane za Atmedia).
- Wierzymy, że możliwość dotarcia do konsumentów za pośrednictwem lidera rynkowego jakim jest Samsung Smart TV oraz za pomocą odtwarzaczy Blu-ray ma istotną i unikalną wartość dla reklamodawców. Cieszymy się ze współpracy z Atmediami, które jako ważny partner będą „ewangelizować” rynek nową możliwością reklamową - powiedział
Daniel Park, Senior Vice President,
Samsung Electronics, Media Solution Center.
- Samsung jest niekwestionowanym liderem dynamicznie rosnącego rynku Smart TV. Telewizory Smart TV Samsung idealnie wpisują się w potrzeby nowoczesnego widza, który chce oglądać programy, filmy i seriale niezależnie od ramówki. Cieszymy się, że to Atmedia zostały wybrane jako przedstawiciel producenta w Polsce - powiedziała
Sylwia Chada, Interactive Director w
Atmediach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.