dodano: 2014-09-23 22:44 | aktualizacja:
2014-09-24 01:31
autor: Janusz Sulisz |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Inicjatywa powstała za sprawą jednej ze spółek grupy
Mediaset -
R.T.I. S.p.A. (
Reti Televisive Italiane) oraz agencji reklamowej
Digitalia '08. Celem jest zebranie świątecznych kampanii reklamowych produktów marek premium i umożliwienia dotarcia do wskazanego targetu za pomocą określonych treści.
Mediaset zakłada, że bloki reklamowe będą limitowane tylko do kilku reklamodawców, aby zapewnić wszystkim najlepszą ekspozycję w idealnym współbrzmieniu z wysokiej jakości treścią. Bloki reklamowe wypełnią tylko do 6 procent czasu antenowego, a pojedyncze pasmo reklam nie potrwa dłużej niż 120 sekund, aby zapewnić maksymalną efektywność. Dodatkowo pojawią się indywidualne lokowania produktów poza blokami.
Oprócz tego
Premium Prestige zaoferuje możliwość powiązania każdej promowanej marki z filmem lub cyklem filmów wybranym przez reklamodawców, aby podkreślić związek jego produktów z aktorami lub by zapewnić wpływy tak jak z klasycznego bloku reklamowego.
Kanał o tematyce świątecznej
Premium Prestige pojawi się w płatnej ofercie
Mediaset Premium od 15 listopada bez dodatkowych opłat dla obecnych klientów usługi. Jego przekaz będzie realizowany do 6 stycznia 2015.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.