reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Vox FM za Eskę Rock - nowy cennik reklam w Vox FM

dodano: 2014-09-26 13:35 | aktualizacja: 2014-09-26 16:56
autor: Łukasz Knapik | źródło: Grupa ZPR Media

VOX FM Grupa Radiowa Time (Grupa ZPR Media) wprowadza nowe cenniki reklam dla Radia Vox FM, które, jak informuje nadawca, są podyktowane wzrostem słuchalności stacji. W związku z tym, zmieniają się również ceny pakietów: Total Time, Drapacz Chmur, Drapacz Chmur Young, Drapacz Chmur Plus. Nowe ceny reklam będą obowiązywać od 13 października 2014 roku.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Radio Vox FM od grudnia 2013 roku nadaje na częstotliwościach Radia Eska Rock i jest dostępne w 18 miastach w Polsce (więcej tutaj). - Zmiana formatu muzycznego na Adult Disco, modyfikacja programu i rozpoczęcie nadawania jako sieć ponadregionalna w znaczący sposób wpłynęły na wyniki słuchalności stacji i wzmocnienie jej pozycji na rynku - informuje nadawca.

Jak informuje nadawca, od początku nadawania w nowej formule słuchalność Radia Vox FM sukcesywnie wzrasta. Według ostatnich wyników badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia Vox FM w grupie celowej All 25-55 w fali czerwiec-sierpień 2014 wynosi 4,5 proc. (wzrost z 1,7 proc. w analogicznym okresie 2013 roku), prawie trzykrotnie więcej niż w 2013 roku (wszystkie dane za Grupą ZPR Media). - W związku z tak dużym sukcesem Grupa Radiowa Time podjęła decyzję o podwyższeniu cen reklam w pasmach 6:00-20:00 od poniedziałku do niedzieli, średnio o 38,7 proc. w całej sieci Radia Vox FM. Średnia cena spotu reklamowego, emitowanego od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6:00-20:00, będzie kształtować się na poziomie 2 453 zł - informuje nadawca.

W związku ze zmianą cen Radia Vox FM zmieniają się także ceny pakietów. Pakiet Total Time wzrasta średnio o 7,5 proc. (poniedziałek-niedziela, pasmo 6:00-20:00).

Zmianom ulegają również poszczególne cenniki pakietów: Drapacz Chmur Plus (wzrasta średnio o 5,9 proc., poniedziałek-niedziela, pasmo 6:00-20:00), Drapacz Chmur (wzrasta średnio o 6,8 proc., poniedziałek-niedziela, pasmo 6:00-20:00) oraz pakietu Drapacz Chmur Young (spada średnio o 14 proc., poniedziałek-niedziela, pasmo 6:00-20:00). Spadek średniej ceny w pakiecie Drapacz Chmur Young wynika z faktu wyłączenia ze składu pakietu Radia Vox FM, który nadaje obecnie na częstotliwościach Radia Eska Rock. - Na zmiany cen wpływa także kwietniowa zmiana cen poszczególnych stacji Grupy Radiowej Agory wchodzących w skład ww. pakietów (pakiet Agora Sieć, średni wzrost 3,9 proc., poniedziałek-niedziela, pasmo 6:00-20:00). Zasady związane z wprowadzeniem nowych cen i przyjmowaniem zleceń zostały szczegółowo określone w Ogólnych Warunkach Umów w Grupie Radiowej Time - czytamy w komunikacie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Radio


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

569 zł Więcej...