reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nowy brand manager trzech kanałów ITI Neovision

dodano: 2014-09-30 17:32 | aktualizacja: 2014-09-30 17:43
autor: Łukasz Knapik | źródło: ITI Neovision

Domo+ logo od 1 września 2014 roku 1 października br. Paweł Kobryński obejmie stanowisko brand managera kanałów Kuchnia+, Domo+ i Planete+, stacji ITI Neovision (operatora platformy nc+). Do obowiązków Pawła Kobryńskiego będzie należało m.in. przygotowanie i koordynacja strategii marketingowej oraz planów mediowych kanałów lifestyle’owych i dokumentalnych platformy nc+, planowanie i wykonanie budżetów marketingowych oraz organizacja eventów, a także współpraca z brokerem reklamowym.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Paweł Kobryński ponad 6 lat pracował w strukturach Viacom International Media Networks (VIMN, dawniej MTV Networks). Jako marketing manager współtworzył i realizował strategię marketingową kanałów: Viva Polska, MTV Polska, MTVNHD, czy Comedy Central Polska, odpowiadając za działania promocyjne programów „Miłość na bogato” czy „Jersey Shore”, a także wielokrotnie nagradzaną w Polsce i zagranicą kampanię MTVNHD. Nadzorował również organizację eventów kanału Viva Polska.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Personalia


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...