dodano: 2014-10-11 14:09 | aktualizacja:
2014-10-11 20:06
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Gazeta Wyborcza
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Niekoniecznie zaczniemy od newsów, ale w najbliższych dwóch latach przeprowadzimy rewolucję głównej anteny CANAL+. Założenie jest takie, aby zaoferować szerszy wybór programów, jednak w jakości premium. Celem stacji jest wyznaczać trendy i lepiej spełniać potrzeby widzów, przy czym skupimy się w dużym stopniu na programach ogólnotematycznych. Oznacza to, że tak jak dotychczas będziemy prezentowali najwyższej jakości filmy i seriale, ale również programy rozrywkowe, filmy dokumentalne, czy też wywiady i dyskusje. U nas ma to być na dużo wyższym poziomie, zarówno technicznym, jak i jakościowym, niż w przypadku pozostałych stacji, a co najważniejsze - bez reklam. Do tego jeszcze na CANAL+ dojdzie oczywiście sport w najlepszym wydaniu - powiedział „Gazecie Wyborczej”
Julien Verley.
Dodał też, iż spółka wciąż negocjuje przedłużenie praw do polskiej ekstraklasy piłkarskiej.
ITI Neovision jest operatorem platformy nc+ i nadawcą w Polsce kanałów telewizyjnych, takich jak: CANAL+, CANAL+ Film, CANAL+ Film 2, CANAL+ Family, CANAL+ Family 2, CANAL+ Sport, nSport+, Ale Kino+, Planete+, Kuchnia+, Domo+, MiniMini+, teleTOON+ i Strefa Abonenta. Spółka posiada też koncesje na stacje Sport 2, Sport 3 i Liga+, które do dziś nie zostały jeszcze uruchomione. Właścicielami ITI Neovision są francuska Grupa CANAL+ (51 proc. udziałów), polski TVN (32 proc.) i amerykański Liberty Global (17 proc.), który jest także właścicielem sieci kablowej UPC Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.