dodano: 2014-10-11 10:58 | aktualizacja:
2014-10-12 14:32
autor: Rafał Olchowik |
źródło: cableman.ru
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania reklamowa
Russia Today prowadzona pod hasłem "RT: For the Second Opinion" (RT: Dla drugiej opinii) wykorzystuje wizerunek byłych, wysoko postawionych amerykańskich i brytyjskich polityków, posiadających różny pogląd odnośnie sytuacji w Iraku. Celem akcji było zwrócenie uwagi ludzi na ważność istnienia kilku punktów widzenia w światowej przestrzeni informacyjnej.
Akcja
RT wystartowała już w sierpniu br. na ulicach Nowego Yorku i Waszyngtonu, gdzie rozmieszczono plakaty pełnoformatowe. Mieszkańcy Londynu mogą tylko zobaczyć postery z napisem "Redacted" i odnośnikiem do głównej witryny kanału z propozycją ściągnięcia
RTplus – mobilnej aplikacji, która daje możliwość zobaczenia tej kampanii, a także transmisję na żywo kanału
RT.
Tymczasem, Russia Today zdobywa też kolejnych widzów. Prezydenci Rosji i Argentyny sfinalizowali współpracę o rozpowszechnianiu
RT w języku hiszpańskim w Argentynie. Kanał można znaleźć w państwowej sieci telewizyjnej
Television Digital Abierta (TDA), gdzie jest dostępny dla ponad 80% ludności.
Hiszpańskojęzyczna wersja
RT wystartowała w grudniu 2009 roku, stając się pierwszą stacją telewizyjną z Rosji, nadającą po hiszpańsku dla całego świata. Stacja jest dystrybuowana przez 700 operatorów płatnej telewizji w Europie i krajach Ameryki Łacińskiej, a także w licznych hotelach na całym świecie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.