dodano: 2014-10-13 09:48 | aktualizacja:
2014-10-13 10:43
autor: Łukasz Knapik |
źródło: wirtualnemedia.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Celem akcji jest zwiększenie świadomości marki TV Republika oraz zachęcenie widzów do oglądania stacji w nowej odsłonie. Dodajmy, iż w połowie września br. wystartowała jesienna ramówka stacji
(więcej tutaj), a od 8 października br. kanał nadaje na żywo przez cały dzień
(więcej tutaj). 1 października br. stacja powiększyła także zasięg o platformę nc+
(więcej tutaj i tutaj).
Jest to największa jak dotąd kampania promująca TV Republika. Przygotowaniem akcji (kreacją reklam, planowaniem i zakupem mediów) zajął się dział marketingu stacji. Nadawca nie podaje, jak długo będą prowadzone działania.
TV Republika to kanał informacyjno-publicystyczny, którego nadawcą jest Telewizja Niezależna. Stacja ruszyła 10 kwietnia 2013 roku z próbną emisją w sieci
(więcej tutaj i tutaj), a 6 maja 2013 roku z regularnym przekazem satelitarnym, kablowym i internetowym
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.