dodano: 2014-10-16 10:40 | aktualizacja:
2014-10-16 10:44
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: CNN
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W każdym miesiącu CNN dociera do 40% zamożnej, międzynarodowej populacji za pomocą telewizji i platform cyfrowych. To o wiele lepszy wynik, niż ten, który osiągnęły stacje konkurencyjne takie jak: BBC (29%), CNBC (14%), Bloomberg (11%) i Al Jazeera (11%).
CNN jest najchętniej oglądanym międzynarodowym kanałem informacyjnym. Jego zasięg miesięczny (34%), tygodniowy (19%) i dzienny (5%) jest o wiele większy niż pozostałych stacji z tej kategorii: BBC (23% zasięg miesięczny, 13% tygodniowy, 4% dzienny), Sky (21%, 13%, 5%), CNBC (10%, 5%, 1%), Al Jazeera (9%, 5%, 2%) i Bloomberg (8%, 4%, 1%)**.
CNN zajmuje również pierwsze miejsce wśród wszystkich kanałów informacyjnych i rozrywkowych pod względem zasięgu jej platform cyfrowych (14% miesięcznie). Za nią znalazły się National Geographic (11%), BBC (11%), Discovery (9%), Bloomberg (5%), CNBC (5%) i Al Jazeera (3%)***. Wyniki sondażu IPSOS Affluent to kolejny dowód na siłę CNN, która w sierpniowym badaniu comScore zanotowała 99 milionów unikatowych gości, o 25 milionów więcej niż BBC (73 miliony)****.
Dodatkowo, CNN zajęła też pierwsze miejsce wśród międzynarodowych kanałów informacyjnych w najnowszym badaniu IPSOS Affluent Survey Asia Pacific, dzięki dotarciu do jednego na trzech zamożnych odbiorców w tym regionie*****.
-
To, o czym potocznie mówi się „efekt CNN” to nasza umiejętność dostarczania bezstronnych, obiektywnych informacji z całego świata, szybciej i dokładniej niż inni - powiedział Rani R. Raad, Chief Commercial Officer, CNN International. -
To właśnie dzięki temu efektowi tak dobrze docieramy do naszych odbiorców za pomocą telewizji, urządzeń mobilnych oraz platform cyfrowych i społecznościowych i jesteśmy dziś światowym liderem. Wyniki najnowszych sondaży to świadectwo wiarygodności CNN, która może pochwalić się dziennikarstwem najwyższej klasy i szybkością dotarcia do informacji, sprawdzenia jej i dostarczania.
*Sondaż IPSOS Affluent Global definiuje platformy cyfrowe jako te, które można przeglądać za pomocą komputera osobistego/ laptopa, urządzeń mobilnych (za pomocą aplikacji lub strony) i tabletów (aplikacje). Platformy CNN, których dotyczą dane to: CNN International i CNN en Espańol (TV) oraz CNN.com, CNN Money, CNN Arabic i CNN en Espańol (online).
** CNN: CNN International i CNN en Espańol; BBC: BBC World News i BBC Arabic; Al Jazeera: Al Jazeera English i Al Jazeera Arabic
*** CNN Digital: CNN.com, CNN Arabic, CNN Money i CNN en Espańol; BBC Digital: BBC (international), BBC Afrique, BBC Arabic, BBC Mundo, BBC (TUR), BBC (RUS) i BBC Brasil; Al Jazeera Digital (nie badane w regionie APAC): Al Jazeera English i Al Jazeera Arabic
**** comScore MMX, sierpień 2014, dane ogólnoświatowe, porównanie danych CNN Network i BBC. Wykorzystane dane zweryfikowane przez comScore.
***** Ipsos Affluent Survey Asia Pacific, Q3 2013 – Q2 2014 wskazuje, że w każdym miesiącu CNN dociera do 34% zamożnych widzów z region za pomocą wszystkich platform, to o 40% więcej niż wynik najbliższego konkurenta marki ((BBC World News 24%) i dwa razy więcej niż wyniki marki, która zajęła trzecie miejsce (CNBC 16%).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.