dodano: 2014-10-27 11:01 | aktualizacja:
2014-10-27 17:57
autor: Janusz Sulisz |
źródło: ABI Research
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Warto zauważyć, że operator amerykańskiej platformy satelitarnej
DirecTV dodał do swojej bazy 543.000 abonentów w drugim kwartale 2014 w Ameryce Łacińskiej. To był gwałtowny wzrost w porównaniu z 165.000 nowych abonentów w analogicznym kwartale 2013 roku. ARPU w lokalnej walucie również wzrosło - o 8 proc. od drugiego kwartału 2013 roku. Wzrost liczby abonentów w Ameryce Łacińskiej był napędzany głównie przez mecze Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014, chociaż DirecTV nie skorzystało w tym przypadku, ponieważ straciło około 39.000 abonentów w Stanach Zjednoczonych.
-
ABI Research przewiduje, że na całym świecie płatnej telewizji liczba abonentów wzrośnie do prawie 1,1 mld abonentów, generujących 323 mld dol. do 2019 roku - dodał Khin Sandi Lynn, analityk branży.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.