dodano: 2014-10-30 10:42 | aktualizacja:
2014-10-30 10:45
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: nc+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Filmy dystrybuowane przez
Monolith Films cieszyły się ogromną popularnością widzów w 2014 r., gromadząc w pierwszych trzech kwartałach tego roku ponad 4 miliony 600 tysięcy widzów w polskich kinach. Dzięki temu Monolith Films jest w czołówce pod względem wyników z dystrybucji kinowej w tym okresie z udziałem 16,88% w ilości widzów oraz 16,27% w polskim box office. Największymi kinowymi hitami mijającego roku z portfolio tego dystrybutora były m.in.: zwycięzca tegorocznych Oscarów
„Zniewolony. 12 Years a Slave”; nominowany do Oscara w pięciu kategoriach
„Wilk z Wall Street” z Leonardo DiCaprio w roli głównej, czy intrygująca ekranizacja
„Kamieni na szaniec” w reżyserii Roberta Glińskiego.
-
Dzięki tej umowie nasi abonenci już dzisiaj będą mieć pewność, że zobaczą w CANAL+ filmy, które w ostatnich miesiącach były magnesem przyciągającym do kin miliony polskich widzów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z tym dystrybutorem i jej kontynuacja była naturalną decyzją - komentuje
Jakub Szurmiej, dyrektor kanałów filmowych nc+.
Filmy z portfolio
Monolith Films znajdują się również w czołówce najchętniej oglądanych filmów wśród abonentów CANAL+ w całym 2014 roku. Premierowa emisja dramatu katastroficznego
„Niemożliwe” przyciągnęła przed ekrany w styczniu 2014 roku niemal 200 tys. osób, zaś w premierowe wieczory
„Olimp w ogniu” i
„Iluzję” obejrzało odpowiednio 123 i 115 tys. widzów. Jeszcze w ramach dotychczasowej umowy z Monolith Films do końca tego roku na antenie CANAL+ pojawią się takie tytuły, jak: dramat biograficzny „Diana” z tytułową rolą Naomi Watts (premiera 8 listopada, godz. 21:00),
„Wenus w Futrze” w reżyserii Romana Polańskiego (premiera 30 listopada, godz. 21:00), czy kontynuacja przeboju kinowego
„Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia” (premiera 25 grudnia, godz. 21:00).
Działający na polskim rynku od 1998 roku Monolith Films jest wiodącym polskim niezależnym dystrybutorem filmowym i współpracuje z najbardziej renomowanymi studiami filmowymi, m.in. z Lionsgate/Summit i DreamWorks. Poza wspomnianą umową z Monolith Films, platforma nc+ stale dbając o rozwój oferty filmowej na swoich kanałach premium z rodziny CANAL+, posiada także strategiczne długoterminowe umowy na wyłączność emisji w kanałach typu Pay TV z innymi wiodącymi dystrybutorami i studiami filmowymi, takimi jak: 20th Century Fox (który reprezentuje także wytwórnię DreamWorks Animation), Universal Studios, Paramount Pictures oraz Kino Świat.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.