reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVP: Allegro z reklamą w ramach HbbTV [wideo]

dodano: 2014-11-06 14:49 | aktualizacja: 2014-11-06 19:49
autor: Anita Kaźmierska | źródło: TVP

HbbTV TVP Kolejna aplikacja reklamowa telewizji hybrydowej, którą można było zobaczyć w październiku br. na antenie Telewizji Polskiej, zaprojektowana była dla portalu zakupowego Allegro. Hasło promujące kampanię - „Sprawdź jesienne trendy”, nie tylko miało na celu zaciekawić widza, ale przede wszystkim zachęcić do interakcji w celu dokonania zakupu.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania Allegro w TVP HbbTV angażowała kody QR oraz second screeny do HbbTV. Była to pierwsza kampania e-commerce, umożliwiająca przeniesienie pewnych funkcjonalności z telewizji hybrydowej do smartfona, dająca możliwość bezpośredniego zakupu produktu z telewizora.

- Platforma hybrydowa TVP oferuje reklamodawcom wcześniej niedostępne możliwości dotarcia do widza telewizji linearnej z interaktywnym komunikatem, który zaangażuje i pokaże właściwości produktu, a co więcej umożliwi dokonania zakupu - powiedział Tomasz Choroszewski, główny specjalista ds. rozwoju produktu reklamowego w Zespole ds. Internetu i mediów interaktywnych Biura Reklamy TVP S.A.. - Przykład kampanii Allegro pokazuje jak innowacyjnym i skutecznym dla reklamodawcy narzędziem jest dziś telewizja hybrydowa.

Aplikacja dostępna na platformie HbbTV była promowana w postaci interaktywnej belki na ekranie podczas emisji popularnego programu „Pytania na śniadanie”. Wybierając czerwony przycisk na pilocie podczas emisji komunikatu reklamowego widz przenosił się do specjalnie stworzonej aplikacji Allegro prezentującej kategorie produktu.



W aplikacji widoczna była „karuzela” produktów znana użytkownikom ze spotów telewizyjnych. Spośród pięciu widocznych na ekranie produktów jeden był wyróżniony. Strzałki na pilocie telewizora umożliwiały zmianę preferencji użytkownika i wybór tego produktu, który wzbudził zainteresowanie. Każdy produkt można było zeskanować poprzez użycie kodu QR, co pozwalało na dokonanie zakupu w urządzeniach mobilnych, typu smart fon i tablet.

Według październikowych statystyk GemiusTraffic aplikacja hybrydowa TVP dociera miesięcznie do ponad 620 tysięcy unikanych użytkowników, którzy generują ponad 50 mln odsłon.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TVP


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...