dodano: 2014-11-26 20:07 | aktualizacja:
2014-11-26 20:41
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Media Production Sp. z o.o.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowe logo stacji Sportklub, Fightklub i Fightklub HD wchodzą na antenę 2 grudnia 2014 roku. Tego dnia kanały wprowadzą także nową oprawę graficzną. Zmianie ulegną także projekty reklam zewnętrznych oraz materiałów promocyjnych.
Nowa oprawa i autopromocja kanału Sportklub:
Nowa oprawa i autopromocja kanału Fightklub:
Jak informuje nadawca, podstawowym założeniem nowej identyfikacji jest zwiększenie widoczności i wyróżnienie się na tle konkurencji. Nowe logotypy są mocnymi, prostymi i jednocześnie czytelnymi znakami. Wykorzystują blokową, przejrzystą typografię. Odświeżona oprawa kanałów obejmuje wszystkie dżingle promocyjne i plansze informacyjne kanałów. Nowa identyfikacja stacji, pozaantenowa i antenowa, odwołuje się do tych samych elementów co logotyp: proste, blokowe formy oraz kolorów: czarny, czerwony i biały. Charakteryzuje je brak złożonych animacji oraz ograniczony kod kolorystyczny. Metamorfoza identyfikacji wizualnej kanałów ma na celu jak najlepsze zaprezentowanie pozycji programowych oraz dyscyplin sportu, emitowanych na antenach obu stacji. W spotach stacji Fightklub wykorzystane zostały także materiały z udziałem sportowców i komentatorów konkretnych dyscyplin m.in.: Konrada Dąbrowskiego, Alberta Sosnowskiego, Jarosława Rogowskiego.
Zmianie identyfikacji kanałów towarzyszyć będą świąteczne spoty z życzeniami od sportowców i komentatorów m.in.: koszykarek Tauron Basket Ligi, tenisistów stołowych, Tomasza Adamca, Konrada Dąbrowskiego, Michała Stanisławskiego, Alberta Sosnowskiego, Jarosława Dąbrowskiego.
Kreacja nowej identyfikacji telewizji Sportklub i Fightklub zrealizowana została we własnym zakresie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.