dodano: 2014-12-09 10:33 | aktualizacja:
2014-12-09 13:38
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Cyfrowy Polsat/Fundacja Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Mikołajki to wyjątkowe chwile w każdym domu - jesteśmy bardzo wzruszeni, że aż tyle osób podarowało swój czas, by wesprzeć podopiecznych Fundacji Polsat. Bardzo dziękujemy darczyńcom - firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom - każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem! - komentuje wyniki „Mikołajkowego bloku reklamowego”
Krystyna Aldridge-Holc, prezes
Fundacji Polsat.
Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co roku wcielił się, wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, byli rolnicy, lekarze, strażacy, fryzjerzy, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz piekarze. Po raz kolejny Mikołaja wspomogli również dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Ewa Gajewska, Bartosz Kurek, Jan Mikruta i Mariusz Abramowicz. Razem namawiali do wspólnego oglądania „Mikołajkowego bloku reklamowego”. Świętego Mikołaja w studio „Wydarzeń” powitał, prowadzący ich główne wydanie - Jarosław Gugała.
Dotychczasowe dziesięć edycji kampanii „Mikołajkowego bloku reklamowego” przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji Polsat w wysokości prawie 12 mln zł. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 24 179 dzieci (wszystkie dane za Cyfrowym Polsatem i Fundacją Polsat).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.