dodano: 2014-12-15 10:48 | aktualizacja:
2014-12-15 14:52
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Media & Marketing Polska/Puls Biznesu/press.pl/wirtualnemedia.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Termin formalnego zakończenia działalności nie jest znany. W związku z likwidacją polskiego biura z firmy w ramach zwolnień grupowych odejdzie około 50 osób. Dalej działać mają biura Atmedia w Pradze (Czechy) i Budapeszcie (Węgry).
Atmedia istnieją na polskim rynku od 1998 roku. Przez ponad 3 lata firma była jedynym brokerem reklamy tv w Polsce i to on kształtował rynek reklamy w telewizyjnych kanałach tematycznych. Od pewnego czasu Atmedia zaczęły borykać się z problemami. Broker zaczął tracić obsługę kolejnych nadawców telewizyjnych na rzecz konkurentów. W związku z rozwojem naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) usługi brokerskie zaczęły rozwijać biura reklamy ogólnopolskich telewizji - głównie TVN Media i Polsat Media. Takie usługi zaczął też świadczyć IDMnet (Grupa ZPR Media).
Przypomnijmy, iż według wcześniejszych doniesień „Pulsu Biznesu”, Atmedia mogą zmienić właściciela - ma nim zostać rosyjski Gazprom-Media
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.