dodano: 2015-01-07 10:48 | aktualizacja:
2015-01-07 11:54
autor: Łukasz Knapik/Anita Kaźmierska |
źródło: businessinsider.com/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z nieoficjalnych źródeł wynika, że Yahoo! prowadzi rozmowy na temat przejęcia
Food Network, a także jednej innej sieci z portfolio Scripps Networks Interactive. Raczej nie wchodzi w grę przejęcie całej spółki, chociaż nie jest to wykluczone. Większość marek Scripps odpowiada grupie docelowej Yahoo!, czyli kobietom w wieku 25-35 lat i starszych, i podobno jest to jeden z powodów zainteresowania ze strony Yahoo!.
Yahoo! może być też zainteresowane przejęciem
CNN od
Time Warner. Taka transakcja opiewałaby na kwotę 5-6 mld. dol., podają informatorzy „Business Insider”.
Oprócz wielu serwisów i usług pod marką Yahoo!, spółka ma w swoim portfolio także AdInterax (reklamy online), Flickr (hosting zdjęć i wideo), Rivals.com (sieć stron internetowych koncentrujących się na rekrutacji do drużyn uniwersyteckiego futbolu i koszykówki), Tumblr (platforma mikroblogowania i serwis społecznościowy).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.