- To przełomowe partnerstwo między dwiema markami cieszącymi się zaufaniem i cechującymi się pasją wobec innowacji i wysokiej wydajności. Jesteśmy oddani idei bycia pierwszym we wszystkim, co robimy i mamy wobec swoich działań wzajemny szacunek - czy chodzi o wytrwałość dziennikarzy CNN, którzy starają się dotrzeć do serca każdej informacji, czy o wysokie skupienie McLarena na każdym wyścigu F1. Dzięki globalnemu zasięgowi i silnemu zaangażowaniu publiczności, obie firmy mają wiele doświadczeń i dobrych praktyk, którymi mogą dzielić się w ramach współpracy. Dodatkowa widoczność CNN International, którą stacja zyska dzięki współpracy z McLarenem, to cześć większej inicjatywy prowadzącej do zaangażowania konsumentów i wykorzystania siły marki, by umocnić ją na pozycji największej międzynarodowej marki informacyjnej. Nowe możliwości biznesowe, transmisyjne i cross-marketingowe, które niesie ze sobą ta wieloletnia współpraca pozwolą nam na zbudowanie ścisłej relacji między obiema firmami na arenie światowej. W roku, na który przypada 30-lecie powstania CNN International, będę niewyobrażalnie dumny widząc logo CNN na nowym bolidzie McLaren-Honda ustawionym na linii startu w Melbourne
- mówi Rani Raad, Chief Commercial Officer, CNN International.
- Jest charakterystyczna synergia między McLarenem i CNN, która sprawia, że jesteśmy doskonale dopasowanymi partnerami. Tak jak McLaren, CNN jest niezwykle potężną i wpływową globalną siecią, która spędziła dekady wprowadzając pionierskie technologie i techniki w nieprzejednanym, wymagającym i dynamicznym środowisku. Myślę, że rozumiemy się na wielu poziomach. W podobny sposób opieramy głęboko zakorzenioną kulturę sukcesu na podstawowych wartościach, takich jak wiara w siłę pracy zespołowej i technologii, natomiast nasza elastyczność i dynamizm pozwalają nam płynnie i bez wysiłku przekraczać kolejne bariery w technologii i badaniach. Partnerstwo McLarena i CNN jest wyjątkowe, ponieważ dotyczy bardzo szerokiego zakresu współpracy. Wspólne zamiłowanie do technologii połączyło nas, razem będziemy szukać możliwości wykraczających poza standardowy zakres partnerstw w Formule 1. Uważam, że kierownictwo CNN jest tak samo podekscytowane potencjałem tego partnerstwa jak my
- powiedział Ron Dennis, prezes i CEO, McLaren Technology Group.
Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision
Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...
449 zł Więcej...Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX
Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...
219 zł Więcej...Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
690 zł Więcej...