reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

CNN International partnerem zespołu McLaren-Honda

dodano: 2015-01-21 11:56 | aktualizacja: 2015-01-21 13:36
autor: Łukasz Knapik | źródło: Turner Broadcasting System Polska

CNN International CNN International i McLaren Technology Group ogłosiły we wtorek, 20 stycznia br., że CNN będzie nowym partnerem zespołu McLaren-Honda w 2015 roku i kolejnych sezonach Formuły 1. - Wieloletnia współpraca zbliży do siebie te dwie światowej klasy marki, które przez dekady budowały swoją reputację na pionierskich osiągnięciach w swoich dziedzinach. Partnerstwo CNN International i McLaren Technology Group to naturalna decyzja dla firm operujących w dynamicznych, zawrotnie szybkich środowiskach, w których sukces zależy od szybkości reakcji, innowacyjności i jakości produktu - czytamy w komunikacie.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W sezonie 2015 logo CNN pojawi się na panelach bocznych przedniego skrzydła bolidu McLaren-Honda MP4-30, który zostanie zaprezentowany 29 stycznia podczas internetowego pokazu. W ramach umowy CNN będzie mogło również korzystać z centrum dowodzenia McLarena, które wkrótce zostanie otwarte w siedzibie zespołu w ramach McLaren Technology Campus w Woking, w Surrey w Wielkiej Brytanii. CNN International wyprodukuje stamtąd kilka programów, które będą emitowane na antenie stacji na całym świecie.

Rani Raad i Ron Dennis, w tle pojazdy McLarena, foto: Turner Broadcasting System Polska


Jak czytamy w komunikacie, partnerstwo zostało nawiązane w ekscytującym momencie dla obu marek - CNN ponownie otrzymało tytuł wiodącej marki informacyjnej i zebrało szereg nagród, w tym powtórnie News Channel of the Year przyznawane przez Royal Television Society; natomiast McLaren otworzy sezon 2015 Mistrzostw Świata Formuły 1 z nowym bolidem, nowym dostawcą jednostek napędowych i najlepszym składem kierowców w Formule 1: mistrzami świata Fernando Alonso i Jansonem Buttonem.

Dynamiczny charakter umowy oznacza, że obie strony widzą potencjał w rozszerzeniu współpracy w przyszłych latach o dzielenie się doświadczeniem i zasobami, cross-marketing oraz wzajemne wykorzystaniu sieci relacji biznesowych.

- To przełomowe partnerstwo między dwiema markami cieszącymi się zaufaniem i cechującymi się pasją wobec innowacji i wysokiej wydajności. Jesteśmy oddani idei bycia pierwszym we wszystkim, co robimy i mamy wobec swoich działań wzajemny szacunek - czy chodzi o wytrwałość dziennikarzy CNN, którzy starają się dotrzeć do serca każdej informacji, czy o wysokie skupienie McLarena na każdym wyścigu F1. Dzięki globalnemu zasięgowi i silnemu zaangażowaniu publiczności, obie firmy mają wiele doświadczeń i dobrych praktyk, którymi mogą dzielić się w ramach współpracy. Dodatkowa widoczność CNN International, którą stacja zyska dzięki współpracy z McLarenem, to cześć większej inicjatywy prowadzącej do zaangażowania konsumentów i wykorzystania siły marki, by umocnić ją na pozycji największej międzynarodowej marki informacyjnej. Nowe możliwości biznesowe, transmisyjne i cross-marketingowe, które niesie ze sobą ta wieloletnia współpraca pozwolą nam na zbudowanie ścisłej relacji między obiema firmami na arenie światowej. W roku, na który przypada 30-lecie powstania CNN International, będę niewyobrażalnie dumny widząc logo CNN na nowym bolidzie McLaren-Honda ustawionym na linii startu w Melbourne

- mówi Rani Raad, Chief Commercial Officer, CNN International.

- Jest charakterystyczna synergia między McLarenem i CNN, która sprawia, że jesteśmy doskonale dopasowanymi partnerami. Tak jak McLaren, CNN jest niezwykle potężną i wpływową globalną siecią, która spędziła dekady wprowadzając pionierskie technologie i techniki w nieprzejednanym, wymagającym i dynamicznym środowisku. Myślę, że rozumiemy się na wielu poziomach. W podobny sposób opieramy głęboko zakorzenioną kulturę sukcesu na podstawowych wartościach, takich jak wiara w siłę pracy zespołowej i technologii, natomiast nasza elastyczność i dynamizm pozwalają nam płynnie i bez wysiłku przekraczać kolejne bariery w technologii i badaniach. Partnerstwo McLarena i CNN jest wyjątkowe, ponieważ dotyczy bardzo szerokiego zakresu współpracy. Wspólne zamiłowanie do technologii połączyło nas, razem będziemy szukać możliwości wykraczających poza standardowy zakres partnerstw w Formule 1. Uważam, że kierownictwo CNN jest tak samo podekscytowane potencjałem tego partnerstwa jak my

- powiedział Ron Dennis, prezes i CEO, McLaren Technology Group.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Motosport


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...