reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Polsat liderem oglądalności. Świetny wynik całej grupy

dodano: 2015-03-03 11:50 | aktualizacja: 2015-03-03 12:40
autor: Łukasz Knapik | źródło: Cyfrowy Polsat

logo polsat Telewizja Polsat (należąca do Cyfrowego Polsatu) była liderem oglądalności w lutym br. osiągając 13,3 proc. SHR w grupie 16-49. Jak informuje nadawca, jako jedyna stacja spośród największych nadawców poprawiła wynik oglądalności porównując dane rok do roku i to w obu grupach audytoryjnych. Świetne wyniki osiągnęła również cała grupa Polsat notując 23,92 proc. SHR w grupie 4 + i 20,9 proc. SHR wśród wszystkich badanych.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Polsat poprawił swoje wyniki zarówno w grupie 4+ (10,8 proc. SHR w lutym 2014 roku - 11,2 proc. SHR w lutym 2015 roku) jak i grupie komercyjnej - odpowiednio 12,3 proc. SHR w lutym 2014 roku i 13,3 proc. SHR w lutym 2015 roku. - Co ważne stacja była jedyną spośród największych nadawców, która zanotowała wzrost oglądalności. Cała konkurencja odnotowała spadki w obu grupach audytoryjnych względem ubiegłego roku - czytamy w komunikacie. Na wysoki wynik oglądalności Polsatu w lutym br. wpływ miały premierowe odcinki serialu „Pierwsza miłość” (średnio 2,3 mln widzów) (więcej tutaj), „Wydarzenia” (średnio 2,6 mln widzów), oferta filmowych hitów, takich jak „Apocalypto”, „Garfield 2” czy „Jak rozpętałem II wojnę światową”, oraz wydarzenia rozrywkowe i sportowe, takie jak koncert jubileuszowy 25-lecia RMF FM (więcej tutaj) i gala KSW30 z Poznania (więcej tutaj).

Na wysoki wynik oglądalności Polsatu wpływ miał serial „Pierwsza miłość”. Na zdjęciu Katarzyna Ankudowicz i Michał Koterski, foto: Grzegorz Gołębiowski/ATM Grupa


Świetny wynik zanotowała w lutym br. cała grupa Polsat, której oglądalność w porównaniu z lutym 2014 roku wzrosła o prawie 15 proc. w grupie 16-49 i ponad 8 proc. wśród wszystkich badanych. Najwyższą oglądalność obok Polsatu i wzrost w grupie komercyjnej miały TV4 - 3,41 proc. SHR, TV6 - 1,54 proc. SHR (więcej tutaj), Polsat Play - 0,73 proc. SHR oraz Polsat Film - 0,72 proc. SHR.

- To świetny początek roku dla Telewizji Polsat. W styczniu br. również dzierżyła palmę pierwszeństwa uzyskując wynik 13,36 proc. - czytamy w komunikacie (dane Nielsen Audience Measurement - NAM, za Cyfrowym Polsatem).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

nc+ telewizja na kartę + moduł CI+

CAM CI+ 4K (bez ECP) z kanałami Museum 4K i...

299 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...