reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVP dla studentek utalentowanych w teleinformatyce

dodano: 2015-03-13 17:01 | aktualizacja: 2015-03-13 18:56
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVP

TVP „Dziewczyny w nowych technologiach” to nazwa akcji, której celem jest zwiększenie obecności kobiet w  teleinformatyce, czyli ICT (Information and Communication Technologies). Właśnie dlatego 13 marca br. w Warszawie Telewizja Polska podpisała porozumienie z Urzędem Komunikacji Elektronicznej (UKE), które poszerza zakres współdziałania obu instytucji w ramach tej akcji. Sygnowali je: prezes UKE Magdalena Gaj i prezes TVP Juliusz Braun.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Prezes TVP podkreślił, że staże są najlepszą drogą do poznania najnowszych telewizyjnych technologii.

- Chętnie będziemy dzielili się tą wiedzą z uczestniczkami stażu. To najwłaściwszy sposób poznania firmy i całkiem możliwe, że stanie się on wstępem do stałego zawodowego związania się z telewizją publiczną. Zależy nam także na tym, by na naszych antenach promować udział kobiet w nowych technologiach

- powiedział Juliusz Braun.


Telewizja Polska obejmuje stałym patronatem tę inicjatywę i przygotowuje trzymiesięczny staż dla jednej ze zwyciężczyń organizowanego po raz trzeci konkursu. Mogą w nim uczestniczyć studentki (od II roku) kierunków związanych z tą branżą. Staż jest przygotowywany w pionie mediów interaktywnych Ośrodka - TVP Technologie i będzie on prawdziwym wyzwaniem dla kobiet zainteresowanych nowatorskimi projektami internetowymi i multimedialnymi, w których łączą się najnowsze technologie, unikatowe autorskie rozwiązania i najnowocześniejsze narzędzia.

Magdalena Gaj i Juliusz Braun podpisują porozumienie, foto: TVP


Podobne staże oferują inni partnerzy akcji, m.in. CISCO Systems Poland, SAS Institute Polska, Sygnity, Motorola Solutions Polska i Microsoft Polska.

- Dzięki tej akcji chcielibyśmy uświadomić młodym dziewczynom, że  warto stawiać na nowe technologie. Do 2020 roku będziemy potrzebowali 900 tysięcy nowych pracowników w tej branży. Mam nadzieję, że kobiety bardzo licznie znajdą się w tej grupie

- powiedziała Magdalena Gaj, prezes UKE i pomysłodawczyni akcji.


Tegoroczny konkurs rozpoczyna się oficjalnie 15 marca br. i potrwa do 30 kwietnia br. Szczegóły będą dostępne na stronie UKE.

W imieniu Telewizji Polskiej akcję koordynują dwie jednostki: Ośrodek - TVP Technologie i Biuro Zarządzania Kapitałem Ludzkim.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TVP


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...