dodano: 2015-03-16 18:40 | aktualizacja:
2015-03-16 19:34
autor: SatExpert |
źródło: tvpolsat.info
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Jak tłumaczy serwisowi tvpolsat.info Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu,
współpraca przy Polsat Food Network odbywa się bez zarzutu i nie ma powodu, żeby tak nie było dalej. Polsat Food Network ruszył 22 listopada 2012 roku, a Grupa Polsat od początku jest partnerem Scripps Networks Interactive przy tym projekcie. W ofercie stacji znajdują się programy i widowiska kulinarne. Ponadto, biuro reklamy Polsat Media odpowiada za sprzedaż reklam w Polsat Food Network i Travel Channel. Obie stacje należą właśnie do Scripps Networks Interactive.
Scripps Networks zawarł umowę nabycia 52,7% akcji TVN (
więcej tutaj). Spółka uzgodniła kupno akcji TVN od ITI oraz Grupy CANAL+ w ramach transakcji gotówkowej za kwotę 584 milionów euro. Scripps Networks przejmie jednocześnie dług spółki o wartości 840 mln euro. Umowa jest przedmiotem procesu zatwierdzenia przez regulatora. Następnie, zgodnie z polskim prawem sankcjonującym przejęcia spółek, Scripps Networks złoży obowiązkową ofertę zwiększenia udziałów w TVN.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.