reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVP rozlicza 22. edycję akcji „Reklama dzieciom”

dodano: 2015-04-06 15:48 | aktualizacja: 2015-04-06 18:53
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVP

TVP1 TVP 1 Jedynka Reklama dzieciom 2014 Prawie 70 organizacji oraz instytucji społecznych i charytatywnych dostało pieniądze w 22. edycji charytatywnej akcji „Reklama dzieciom” organizowanej przez TVP, która przyniosła 820 tys. 800 zł. Dochód z akcji został w całości podzielony między ubiegające się o pomoc instytucje, stowarzyszenia i fundacje, które na co dzień wspierają najbardziej potrzebujące chore dzieci.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Specjalny charytatywny blok reklamowy został wyemitowany w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia po głównym wydaniu „Wiadomości”, a wpływy z niego zależały od oglądalności (więcej tutaj). - Serdecznie za to dziękujemy wszystkim widzom TVP1! - czytamy w komunikacie.

Dochód z akcji podzielono między te placówki, które do 31 grudnia 2014 roku zgodnie z zasadami złożyły odpowiedni wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP. - Pieniądze trafią do tych, którzy pomagają systematycznie chorym dzieciom: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych, zespołów szkół specjalnych i instytucji opiekuńczych. Darowizny umożliwią beneficjentom prowadzenie już rozpoczętych projektów, albo zrealizowanie nowych zamierzeń - zapewnia TVP.

Pieniądze z „Reklamy dzieciom 2014” przeznaczono na: dofinansowanie kompleksowej rehabilitacji i terapii oraz turnusów rehabilitacyjnych i kolonii dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami, organizację i przeprowadzenie warsztatów aktywizacji społecznej oraz zdrowotnej dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie oraz na zakup sprzętu rehabilitacyjnego (m.in. wyposażenie sal: doświadczania świata, sal integracji sensorycznej, terapii EEG Biofeedback, czy zakup sprzętu specjalistycznego do rehabilitacji słuchu i mowy dzieci, młodzieży niesłyszącej i z niedosłuchem centralnym).

Do 22. edycji akcji przyłączyli się: Procter & Gambke, Pandora, Volkswagen Group Polska, Jeronimo Martins, PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., PZU S.A.

Więcej informacji, w tym lista beneficjentów, dostępna jest na stronie internetowej „Reklamy dzieciom” (przejdź na stronę).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TVP


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

669 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

499 zł Więcej...