dodano: 2015-04-06 15:48 | aktualizacja:
2015-04-06 18:53
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Specjalny charytatywny blok reklamowy został wyemitowany w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia po głównym wydaniu „Wiadomości”, a wpływy z niego zależały od oglądalności
(więcej tutaj).
- Serdecznie za to dziękujemy wszystkim widzom TVP1! - czytamy w komunikacie.
Dochód z akcji podzielono między te placówki, które do 31 grudnia 2014 roku zgodnie z zasadami złożyły odpowiedni wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP.
- Pieniądze trafią do tych, którzy pomagają systematycznie chorym dzieciom: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych, zespołów szkół specjalnych i instytucji opiekuńczych. Darowizny umożliwią beneficjentom prowadzenie już rozpoczętych projektów, albo zrealizowanie nowych zamierzeń - zapewnia TVP.
Pieniądze z „Reklamy dzieciom 2014” przeznaczono na: dofinansowanie kompleksowej rehabilitacji i terapii oraz turnusów rehabilitacyjnych i kolonii dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami, organizację i przeprowadzenie warsztatów aktywizacji społecznej oraz zdrowotnej dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie oraz na zakup sprzętu rehabilitacyjnego (m.in. wyposażenie sal: doświadczania świata, sal integracji sensorycznej, terapii EEG Biofeedback, czy zakup sprzętu specjalistycznego do rehabilitacji słuchu i mowy dzieci, młodzieży niesłyszącej i z niedosłuchem centralnym).
Do 22. edycji akcji przyłączyli się: Procter & Gambke, Pandora, Volkswagen Group Polska, Jeronimo Martins, PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., PZU S.A.
Więcej informacji, w tym lista beneficjentów, dostępna jest na stronie internetowej „Reklamy dzieciom”
(przejdź na stronę).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.