W związku z pytaniami dotyczącymi emisji reklam w poszczególnych kanałach premium CANAL+, które w odświeżonej i rozszerzonej formule zadebiutują na polskim rynku 11 maja 2015 roku (więcej tutaj), informujemy, na podstawie informacji uzyskanej od rzecznika prasowego nc+, że CANAL+ Discovery, CANAL+ Seriale, CANAL+, CANAL+ 1, CANAL+ Film i CANAL+ Family nie będą w ogóle nadawały reklam.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
CANAL+ Sport i CANAL+ Sport 2 to jedyne dwa kanały, w których reklamy będą nadawane, jednak nie w trakcie trwania programów, tzn. programy nie będą przerywane reklamami. Reklamy mogą występować np. w przerwach meczów.
Przypomnijmy, że nowa, bogatsza oferta CANAL+ będzie dostępna bez żadnych dodatkowych opłat dla wszystkich abonentów platformy nc+, posiadających pakiety z CANAL+, w ramach ich obecnej oferty, do końca trwania umowy. Tu warto dodać, że dotyczy to abonentów nc+, którzy posiadają jakikolwiek kanał CANAL+ w swojej ofercie.
Abonenci nc+, którzy nie mają CANAL+, mogą zamówić 6 kanałów CANAL+ jeszcze w kwietniu w specjalnej cenie a dwa nowe kanały z okazji urodzin CANAL+ otrzymają w prezencie. Jak czytamy na stronie internetowej nc+, ta promocyjna oferta ma być dostępna tylko w kwietniu.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.