reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Nowa kampania reklamowa kanału MiniMini+

dodano: 2015-04-28 21:10
autor: misiek2000wp | źródło: nc+

MiniMini+ od września 2014 roku Wystartowała nowa kampania reklamowa MiniMini+, autorskiej stacji platformy nc+ skierowanej do dzieci w wieku przedszkolnym. W ramach kampanii Rybka MiniMini zaprasza dzieci do poznawania podwodnego świata oraz znaczenia prawdziwej przyjaźni. Działania promocyjne potrwają do końca maja. Obejmą prasę parentingową, lifestyle'ową, TV guidy oraz portale internetowe. Dodatkowo będą wspierane spotami emitowanymi w kanałach tematycznych platformy nc+ oraz w sieciach kin Multikino i Cinema City.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowa kampania kanału MiniMini+ wykorzystuje wizerunek bohaterów z nowego serialu animowanego „Żółwik Sammy i spółka”, który miał swoją polską premierę telewizyjną na antenie stacji w poniedziałek, 27 kwietnia. Animacja została zrealizowana na podstawie kinowego hitu, a główny bohater jest dobrze znany polskiej widowni.

Zdecydowaliśmy się oprzeć komunikację reklamową na naszym nowym tytule „Żółwik Sammy i spółka”, ponieważ widzowie MiniMini+ znają tę postać z dużego ekranu. Atutem serialu są jego walory edukacyjne i bezpieczne treści, a to od lat znaki rozpoznawcze naszej stacji. Poza tym podwodny świat Żółwika Sammy'ego jest bardzo bliski naszej stacji, której ikoną jest Rybka MiniMini.

- powiedziała Agata Papis-Maniecka, brand manager kanałów dziecięcych platformy nc+

Dzięki serialowi maluchy odkryją podwodny świat, który kryje w sobie wiele fascynujących tajemnic, poznają znaczenia prawdziwej przyjaźni, a także nauczą się poszanowania dla przyrody. Ponadto Żółwik Sammy pokaże przedszkolakom, że zawsze warto słuchać rad starszych i bardziej doświadczonych, a przestrzeganie obowiązujących zasad i wzajemne poszanowanie, nawet kiedy bardzo się różnimy, jest bardzo istotne.

Nowa kampania reklamowa kanału MiniMini+, foto: ITI Neovision


Kampania reklamowa zapraszająca maluchy do podwodnego świata będzie realizowana w magazynach: „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Świat Kobiety”, „Mam Dziecko”, „Twoje Dziecko” oraz tygodnikach „To&Owo” i „Tele Tydzień”. Przewidziane są także działania na portalach YouTube, Facebook, Player.pl i ipla.tv. Banery promocyjne znajdujące się w internecie stanowią linki do nowej podstrony dedykowanej serialowi „Żółwik Sammy i spółka”. Strona powstała z myślą o małych fanach MiniMini+, którzy znajdą na niej m.in. gry i zabawy z bohaterami serialu. W ramach kampanii zaplanowano akcję spotową w sieciach kin Multikino i Cinema City przed seansami dla dzieci i filmami familijnymi. Spoty reklamowe będą również emitowane w kanałach własnych platformy nc+: Kuchnia+, Domo+ i teleTOON+. Kampania reklamowa będzie realizowana przez 5 tygodni, zakończy się 31 maja.

Za zakup mediów mediów odpowiadał dom mediowy ZenithOptimedia.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...