Jacek Balicki, szef marketingu platformy nc+, został wiceprezesem firmy na mocy jednomyślnej decyzji jej rady nadzorczej. Jacek Balicki dołączył do nc+ w marcu 2014 r., wnosząc do firmy bogate i wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi na kierowniczych stanowiskach, zarówno po stronie agencji, jak i w biznesie. Oprócz działań marketingowych, Jacek Balicki nadzoruje w nc+ politykę produktową i cenową, dział badań rynku oraz kreacji.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Bardzo się cieszę, że Jacek Balicki wzmacnia zarząd nc+. Podczas roku naszej bliskiej współpracy, Jacek wniósł wielki wkład w rozwój firmy, zwłaszcza w zakresie naszego wizerunku i pozycjonowania – komentuje Julien Verley, prezes zarządu nc+.
– Ze swoją pozytywną energią i dynamizmem, Jacek jest i będzie kluczową osobą w dalszej transformacji nc+ zgodnej z oczekiwaniami naszych klientów.
- Platforma nc+ to niesamowity zespół doświadczonych specjalistów, których łączy wspólny cel: stworzenie jednej z najlepszych marek dla konsumentów na polskim rynku. Jest to również moim priorytetem od pierwszego dnia w firmie i jestem w pełni zdeterminowany do wykonania tego zadania – dodaje Jacek Balicki, nowy wiceprezes nc+.
Jacek Balicki dołączył do zespołu zarządzającego nc+ w marcu 2014 roku. Poprzednio pracował na stanowisku szefa marketingu Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za całokształt działań marketingowych we wszystkich segmentach rynku, na których firma jest obecna. Wcześniej przygotował, i z sukcesem przeprowadził, wprowadzenie marki Play na polski rynek jako szef marketingu P4 w latach 2006-2009, właściciela operatora telefonii komórkowej. Przez wiele lat pracował również w agencjach reklamowych – swoją karierę zawodową zaczynał w D’Arcy, by następnie pełnić funkcje Dyrektora Zarządzającego w G7 i w polskim oddziale BBDO Group.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.