Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
UPC Polska jest liderem innowacyjnych usług cyfrowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i - za pośrednictwem
UPC Biznes - klientów biznesowych.
UPC Polska łączy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału. Strategia rozwoju firmy opiera się na stałym wzbogacaniu oferty, inwestycjach w innowacje oraz unowocześnianiu infrastruktury, dzięki czemu
UPC pozostaje liderem w zakresie wdrażania rozwiązań wyznaczających rynkowe trendy.
Teraz z usług
UPC będą mogli korzystać również mieszkańcy
Płocka, gdzie
UPC zdecydowało się na inwestycję w infrastrukturę i właśnie rozpoczyna świadczenie usług. Operator zaprasza do salonu sprzedaży, który zlokalizowany jest w
Centrum Handlowym Atrium Mosty, przy ul.
Tysiąclecia 2a. Informacje o ofercie dostępne są także na dedykowanej stronie
http://plock.upc.pl.
W zasięgu najnowocześniejszej sieci
UPC Polska znajduje się obecnie ponad 2,7 mln gospodarstw domowych. Klienci indywidualni mogą korzystać z internetu o prędkości do 250 Mb/s, a klienci biznesowi z internetu o szybkości pobierania danych do 300 Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s. Klientom biznesowych
UPC Polska oferuje również szereg usług dodatkowych dedykowanych dla biznesu, jak np. stały adres IP, gwarancja SLA,
Microsoft Office 365.
Telewizja Cyfrowa UPC to oferta różnorodnych kanałów, w tym w jakości HD, pakiety dodatkowe zarówno dla fanów sportu jak i kina, min.
HBO,
CANAL+ oraz
Cinemax i
FilmBox. To również innowacyjne usługi cyfrowe takie jak platforma
Horizon, która umożliwia dostęp do telewizji także na urządzeniach mobilnych, w tym poza domem, za pośrednictwem aplikacji
Horizon Go, biblioteki ponad 1000 filmów i seriali
MyPrime oraz innowacyjnego dekodera, umożliwiającego m.in. nagrywanie czterech programów jednocześnie i dostęp do mediów społecznościowych. Klienci
UPC mogą też korzystać z aplikacji
UPC Phone pozwalającej na swobodę i mobilność w korzystaniu z taryfy telefonii stacjonarnej
UPC za pomocą smartfonu, otrzymują również darmowy pakiet bezpieczeństwa
F-Secure, który pozwala zabezpieczyć nawet trzy urządzenia, w tym laptop, smartfon czy tablet.
Uruchomienie usług w
Płocku poprzedziło szereg działań promocyjnych. W pierwszej połowie maja, w najbardziej uczęszczanych miejscach w
Płocku można było zobaczyć reklamę outdoor
UPC - np. przy stadionie
Wisły czy
Galerii Atrium Mosty, w której było też stoisko mobilne
UPC, obsługiwane przez sprzedawców operatora. Kampanię
UPC można było również dostrzec w postaci banerów na blokach, specjalnego graffiti, wlepek na chodnikach i słupkach, balonów przyczepionych do lusterek samochodów z ulotkami, a także w komunikacji miejskiej.
UPC Polska nie zabrakło też na
Pikniku Europejskim, który odbył się w sobotę, 9 maja. Eksperci
UPC, wszystkim odwiedzającym namiot operatora, odpowiadali na pytania związane z ofertą, możliwościami innowacyjnej platformy
Horizon oraz zaletami cyfrowych usług.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.