dodano: 2015-06-12 10:51 | aktualizacja:
2015-06-12 11:18
autor: Jacek Grzeszczak |
źródło: nc+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Aby wszystko powróciło do normy, wymagany jest „zimny” reset dekodera z wykręceniem kabla antenowego (odłączenie od zasilania i od anteny satelitarnej).
Poniżej schemat postępowania:
1 – wyjąć kartę i odłączyć dekoder z prądu na ok. 10 s a następnie podłączyć do prądu
2 – odczekać, czy dekoder podejmie pracę (trwa to 15-30 s, w tym czasie należy czekać)
3 – jeśli ta próba nie pomoże – należy wykonać kolejny reset, ale dodatkowo bez anteny i nadal bez karty
4 – odczekać, czy dekoder podejmie pracę (trwa to 15-30 s, w tym czasie należy czekać)
5 – jeśli ponownie próba nie powiedzie się – należy dekoder odłączyć z prądu, wcisnąć na obudowie P+ i P- (lewy i środkowy przycisk), a następnie trzymając przyciski podłączyć zasilanie. Przyciski należy przytrzymać do czasu, aż na wyświetlaczu pojawi się „
8888". Dekoder zacznie pobierać aktualizację sygnalizując to mruganiem cyfr na wyświetlaczu. Aktualizacja trwa ok. 20 minut. Nie należy w tym czasie odłączać dekodera, ale
cierpliwie POCZEKAĆ na zakończenie procesu.
Jeśli sytuacja nadal się nie poprawi – należy podjąć kolejną próbę wg powyższej instrukcji za jakiś czas.
Platforma
nc+ informuje, że jest w trakcie usuwania usterki.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.