dodano: 2015-06-16 20:37 | aktualizacja:
2015-06-16 22:52
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Time Warner
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Strona „Studio wyobraźni Cartoon Network” zostanie uruchomiona w krajach regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) w ciągu najbliższych kilku miesięcy i pozwoli dzieciom zajrzeć za kulisy pracy Cartoon Network Studios. Dzięki tej platformie, młodzi widzowie nie tylko dowiedzą się, jak powstają ich ulubione kreskówki, ale także same będą mogły puścić wodze fantazji i tworzyć własne projekty.
Artyści i twórcy z zespołu Cartoon Network, tacy jak Ben Bocquelet („Niesamowity świat Gumballa”), Rebecca Sugar („Steven Universe”) i wielu innych, będą towarzyszyć dzieciom podczas ich przygody na stronie, oferując wskazówki i porady na temat tworzenia własnych postaci, animacji i opowieści. Najmłodsi będą mogli skorzystać z wielu dostępnych na stronie narzędzi, służących do rysowania, kolorowania, tworzenia storyboardów, muzyki, efektów specjalnych, nakładania głosu lektora czy wreszcie, do wprawiania postaci w ruch i przygotowania animacji. Wszystkie te elementy pozwolą najmłodszym tworzyć ich własne prace. Następnie, dzieci w wieku od 6 do 12 lat. będą mogły zgłaszać je do konkursu „Studio wyobraźni” („Cartoon Network Imagination Studios Awards”).
- Często otrzymujemy prace plastyczne fanów i pomysły na historie zainspirowane naszymi serialami. Postanowiliśmy stworzyć miejsce, które zachęci naszych młodych widzów do uruchomienia ich twórczego potencjału i zarazem pomoże im go rozwijać. „Studio wyobraźni Cartoon Network” to przestrzeń, w której dzieci mogą się uczyć, szukać inspiracji, bawić się i - przede wszystkim - być sobą. Będzie to miejsce, które uczy, że warto się wyróżniać i tworzyć rzeczy wyjątkowe. Ta filozofia marki Cartoon Network jest także powodem, dla którego jesteśmy obecni w Annecy i poszukujemy artystów z najbardziej oryginalnymi pomysłami
- tłumaczy Patricia Hidalgo, Vice-President & Chief Content and Creative Officer, Cartoon Network EMEA.
- Projekt „Studio wyobraźni Cartoon Network” jest istotnym krokiem w działaniach stacji, która, odpowiadając na wyrazy sympatii dzieci do kanału, wspiera je w uczeniu się i zdobywaniu nowych umiejętności. Inicjatywa jest kolejnym tego typu przedsięwzięciem po zrealizowanej z sukcesami kampanii „Bądź kumplem,nie dokuczaj” - informuje nadawca. Kampania „Bądź kumplem, nie dokuczaj” była częścią międzynarodowej akcji „Cartoon Network Be a Buddy, Not a Bully”, która w styczniu br. wystartowała w Wielkiej Brytanii. Celem kampanii było uświadomienie zarówno dzieciom jak i dorosłym, że na przemoc i dokuczanie trzeba reagować oraz wskazywała, w jaki sposób walczyć z dokuczaniem. Ambasadorem akcji był koszykarz Marcin Gortat, ekspertem Małgorzata Ohme, psycholog dziecięcy i dziennikarka, a partnerem merytorycznym Fundacja A.R.T. przeciprzemocy.pl.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.