reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

MTV w nowej odsłonie

dodano: 2015-06-25 14:24 | aktualizacja: 2015-06-25 14:33
autor: Anita Kaźmierska | źródło: VIMN

MTV MTV odświeża swój wizerunek i tworzy przestrzeń do kreatywnej ekspresji dla swoich widzów i międzynarodowych artystów współpracujących ze stacją. Dzięki #MTVBump łączy świat internetu i linearnej telewizji przenosząc treści z social mediów na antenę MTV.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Począwszy od 25 czerwca br. stacja MTV odświeża swój wizerunek i jeszcze bardziej koncentruje się na młodych ludziach. Dzięki międzynarodowemu zasięgowi w ponad 160 krajach, MTV szeroko promuje treści dostępne dotychczas wyłącznie w social mediach. Nowe wizualizacje emitowane na antenie MTV są tworzone przez młodych artystów i odwołują się do nowoczesnych eksperymentów z obszaru visual storytelling.

 Będąc marką adresowaną do młodej, dynamicznej widowni, musimy stale definiować, czym obecnie jest MTV, by najlepiej odpowiadać gustowi i kreatywności naszych widzów. Teraz nadszedł czas, aby zrobić to znowu

- powiedział Kerry Taylor, Senior Vice President Youth&Music VIMN i szef marketingu Viacom UK.

Nasza publiczność oczekuje od MTV kreatywności, przekraczania granic i podejmowania ryzyka, a my naprawdę wierzymy, że dzięki projektowi #MTVBump nasz międzynarodowy kanał będzie wyglądać wyjątkowo.


Zasady działania prezentuje krótki film instruktażowy LINK

Istotą projektu #MTVBump jest połączenie świata internetu i linearnej telewizji. Klipy zamieszczone na platformach social mediowych takich jak Instagram czy VINE lub udostępnione na Twitterze z #MTVBump będą zbierane za pomocą dedykowanego CMS, który umożliwia weryfikację kontentu, filtrowanie i odpowiednią lokalizację na antenie MTV oraz powiązanych platformach. Widzowie mogą zamieszczać swoje filmy za pośrednictwem social mediów lub dedykowanej platformy www.mtvbump.com, gdzie znajdą się również wszystkie dotychczasowo emitowane klipy. Aby zachęcić widzów do udziału, MTV zaprosiło do zamieszczenia swoich „bumpow” znanych artystów, takich jak Rixton, Shawn Mendes, Tori Kelly, Grumpy Cat, Bros Being Basic, Martin Garrix i inni.

Jeszcze żadna marka nie przenosiła kontentu generowanego przez użytkowników (USG) w tak szybkim czasie i na taką skalę

– dodaje Kerry Taylor.

Dzięki #MTVBump możemy być dużo szybsi, lepiej lokalizować i dobierać ten kontent.


Już wkrótce MTV zaprezentuje kolejne narzędzia umożliwiające fanom kreowanie ich własnych materiałów emitowanych następnie na antenie stacji i na powiązanych platformach, m.in. MTV Canvas. Narzędzie to jest tzw. online sticker book i umożliwia widzom kreatywną zabawę z brandem, tworzenie własnych wizualizacji i klipów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...