dodano: 2015-07-01 19:11 | aktualizacja:
2015-07-01 19:37
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa ZPR Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Uważam, że „pakiet mszczonowski” to bardzo interesujący pomysł dla takich jak ja, małych, lokalnych nadawców. Zaproponowane przez Grupę Radiową Time rozwiązanie zdecydowanie zwiększa szansę na sukces, czyli na to, by ten niełatwy biznes po prostu nam się udał
- mówi Andrzej Adamczyk, prezes zarządu i redaktor naczelny Radia Go FM.
Treść zawartej umowy obejmuje udostępnienie formatu muzycznego Radia Vox FM oraz krajowych serwisów informacyjnych przygotowywanych przez newsroom Grupy Radiowej Time specjalnie na potrzeby rozgłośni zewnętrznych. W zakresie reklamowym Radio Go FM wejdzie do ogólnopolskiej sieci sprzedaży Radia Vox FM, natomiast sprzedaż lokalną będzie realizować we własnym zakresie. Dziennikarze i handlowcy Radia Go FM będą mogli korzystać ze specjalnych szkoleń zorganizowanych przez specjalistów z Grupy Radiowej Time.
Radio Go FM jest kolejną po Radiu Września rozgłośnią
(więcej tutaj), która skorzystała z oferty przedstawionej przez Grupę Radiową Time stacjom lokalnym podczas spotkania w Mszczonowie 24 lutego 2015 roku.
Radio Vox FM nadaje w 18 miastach, takich jak: Białystok, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kielce, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Płock, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Siedlce, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra. Prezentuje szeroko rozumianą muzykę taneczną - głównie przeboje lat 80. i 90. ubiegłego wieku, w tym gatunki: disco, euro disco, italo disco, euro dance oraz disco polo.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.