Jak informuje nadawca, telewizja Kino Polska Muzyka w czerwcu br. dwukrotnie zwiększyła udział w runku telewizyjnym. Stacja dłużej zatrzymała też przed telewizorami swoich widzów.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W czerwcu br. Kino Polska Muzyka zwiększyła swój udział w rynku telewizyjnym o blisko 90 proc. w stosunku do ubiegłego roku i o ponad 30 proc. w stosunku do maja br., osiągając SHR na poziomie 0,17 proc. AMR Kino Polska Muzyka w czerwcu br. wzrósł blisko 100 proc. w stosunku do czerwca 2014 roku oraz 20 proc. wzrost w stosunku do maja br. (dane za SPI International B.V.).
W czerwcu br. Kino Polska Muzyka postawiła na bardziej energetyczne brzmienia i letni nastrój (więcej tutaj). W lipcu br. telewizja wprowadzi nowy program - „Przeboje z humorem”, czyli miks klipów muzycznych i skeczy (soboty i niedziele o 18:00). Lipcową atrakcją na antenie będzie również koncert Patrycji Markowskiej „Akustycznie” (w niedzielę, 19 lipca br. o 22:00) (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.