W I półroczu 2015 roku kanał TV Puls osiągnął 3,80 proc. udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza wzrost o prawie 9 proc. w porównaniu z I półroczem 2014 roku. PULS 2 urósł w tym czasie o ponad 27 proc., a Telewizja Puls jako nadawca o ponad 14 proc. (SHR, 16-49).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Wynik TV Puls na poziomie 3,80 proc. oznacza, że kanał w porównaniu z I półroczem 2014 roku osiągnął zdecydowanie największy wzrost wśród pięciu największych telewizji w Polsce - informuje nadawca.
Jeszcze większy, ponad 27-procentowy, wzrost rok do roku zanotował drugi kanał Telewizji Puls - PULS 2 - który w I półroczu br. osiągnął 1,82 proc. udziału w rynku.
Telewizja Puls w I półroczu 2015 roku osiągnęła 5,62 proc. udziału w rynku, co daje nadawcy ponad 14-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem 2014 roku (SHR, 16-49).
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) w pierwszych sześciu miesiącach 2015 roku TV Puls i PULS 2 zanotowały - odpowiednio - 5,05 proc. i 3,80 proc. udziału w rynku (SHR, DVB-T 16-49, dane za Telewizją Puls).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.