dodano: 2015-07-27 12:35 | aktualizacja:
2015-07-29 12:48
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: AT&T
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Już teraz AT&T jest największym dostawcą płatnej telewizji w USA i na świecie, obsługując ponad 26 mln klientów w Stanach Zjednoczonych i ponad 19 mln klientów w Ameryce Łacińskiej, w tym w Meksyku i na Karaibach. Dodatkowo, AT&T ma ponad 132 milionów bezprzewodowych abonentów i połączeń w USA i Meksyku. 4G LTE oferuje zasięg do prawie 310 mln ludzi w USA. Zasięg szybkiego Internetu od AT&T obejmuje 57 mln klientów w USA, co przekłada się na prawie 16 mln abonentów usługi szybkiego Internetu.
Aktualni klienci AT&T i DirecTV nie muszą nic robić w wyniku połączenia. Nadal otrzymują te same usługi, kanały TV i obsługę. Informacje o koncie klienta, dostęp online i rozwiązania billingowe pozostają takie same. Integracja AT&T i DirecTV nastąpi w ciągu najbliższych miesięcy. W najbliższych tygodniach, AT&T wprowadzi nową ofertę na zintegrowaną telewizję, Internet i telefonię, które dadzą klientom większą wygodę.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.