dodano: 2015-07-30 10:00 | aktualizacja:
2015-07-30 11:46
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Sky
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wyniki Sky w skrócie:
- Na każdym z rynków liczba rezygnacji spadła poniżej 10%,
- W sumie cała grupa platform Sky pozyskała 973 tys. nowych klientów, aż 45% więcej w stosunku do poprzedniego roku,
- Na dzień 30 czerwca 2015 roku łączna liczba abonentów Sky w Europie to rekordowe 21 mln,
- Grupa osiągnęła rekordowo wysokie dochody 11.2 mld funtów (+ 5% w stosunku do poprzedniego roku)
- Zyski operacyjne wzrosły o 1.4 mld funtów (+18% w stosunku do poprzedniego roku)
Analiza wyników Sky w Europie:
- Największy wzrost liczby abonentów w ujęciu rocznym w historii w Wielkiej Brytanii i Niemczech,
- We Włoszech po raz pierwszy od 3 lat w ujęciu rocznym zatrzymano spadek liczby abonentów,
- Ponad 35 oryginalnych, własnych produkcji, zarówno dla poszczególnych rynków lokalnych i tych na rynku ogólnoeuropejskim.
Różnice liczby abonentów w ostatnich 12 miesiącach:
- Sky UK: od 11,495 mln abonentów do 12 mln (+4,4%)
- Sky DE: od 3.813 mln abonentów do 4,28 mln (+12%)
- Sky Italia: od 4.725 mln abonentów do 4,725 mln (+0%)
Zmiany liczby klientów w Sky Italia:
Lipiec-wrzesień 2013: 4,757 mln
Październik-grudzień 2013: 4,76 mln
Styczeń-marzec 2014: 4,751 mln
Kwiecień-czerwiec 2014: 4,725 mln
Lipiec-wrzesień 2014: 4,704 mln
Październik-grudzień 2014: 4,734 mln
Styczeń-marzec 2015: 4,746 mln
Kwiecień-czerwiec 2015: 4,725 mln
Średnia rentowność z indywidualnego klienta Sky tzw. ARPU:
Wielka Brytania: 67 euro
Niemcy: 34 euro
Włochy: 43 euro
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.