- Dziękuję wszystkim agencjom, które brały udział w przetargu. Oferty były bardzo kreatywne i ciekawe, ale musieliśmy zdecydować się tylko na jedną z nich. nc+ jest niezwykle nowoczesną i dynamiczną marką, której niezmiennym celem jest wyznaczanie trendów, tak na polu telewizyjnym, jak również reklamowym. Jestem przekonany, że we współpracy z 2012 Agency będziemy tworzyć niesamowite rzeczy! – zapowiada Jacek Balicki, dyrektor marketingu platformy nc+.
SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision
Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...
449 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R Plus 4K
Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...
569 zł Więcej...