Kanał Power TV nadaje od listopada 2013 roku (więcej tutaj) i - jak czytamy w komunikacie - dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju stale poprawia swoje wyniki w każdej grupie docelowej. Wakacyjna ramówka Power TV spotkała się z ogromnym zainteresowaniem telewidzów, co znacznie poprawiło parametry stacji.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oglądalność Power TV z lipca 2015 roku w porównaniu z analogicznym okresem 2014 roku wzrosła o 67 proc. i był to - jak zapewnia nadawca - największy wzrost wśród wszystkich monitorowanych stacji muzycznych w Polsce (dane AGB, Total 4+) (więcej tutaj). Również porównując miesiąc po miesiącu - lipiec 2015 roku do czerwca 2015 roku telewizja Power TV odnotowała wzrost widowni o 40 proc. w grupie komercyjnej A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement/NAM, A4+, A16-49, SHR%, lipiec 2014 roku, czerwiec - lipiec 2015 roku, za TVN Media).
Jak czytamy w komunikacie, za sukcesem stoją zmiany wprowadzone w ramówce Power TV. Od początku lipca br. trzy razy dziennie emitowane są nowe wydania najchętniej oglądanego programu „Extra Klasyka”, w którym prezentowane są największe światowe przeboje z lat 80. i 90. ubiegłego wieku. W wakacje widzowie Power TV mogą się też nieprzerwanie bawić z muzyką disco, a w piątkowe i sobotnie noce również z techno oraz trance (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.