- Oba domy mediowe, które znalazły się w finale przetargu zaprezentowały bardzo dobre, konkurencyjne oferty. Wybór był bardzo trudny, ale zdecydowaliśmy się postawić na Havas Media biorąc pod uwagę ich doświadczenie w budowaniu marki CANAL+ na rynku francuskim
- mówi Jacek Balicki, wiceprezes do spraw marketingu platformy nc+.
- Bardzo jesteśmy zadowoleni z wyboru nc+. Nasze silne zaplecze strategiczne, unikalne badania m.in Meanigful Brands, seniorski zespół oraz sieciowe know - how przy współpracy z CANAL+ z pewnością zaowocuje bardzo dobrymi kampaniami
- mówi Renata Wasiak-Sosnowska, prezes Havas Media.
SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem
Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...
690 zł Więcej...Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo
Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...
349 zł Więcej...