Jak informuje nadawca, telewizja Polsat w okresie letnim, tj. w od 1 czerwca do 31 sierpnia br., była najchętniej oglądaną stacją, notując średnie udziały w grupie komercyjnej na poziomie 12,1 proc. SHR. Polsat wyprzedził w rankingu TVN, TVP1 i TVP2. Polsat jest również liderem oglądalności w grupie komercyjnej za okres pierwszych ośmiu miesięcy tego roku.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wśród najchętniej oglądanych wakacyjnych pozycji programowych Polsatu znalazły się „Disco Hit Festival Kobylnica 2015”, który zgromadził 2,5 mln widownię (więcej tutaj), dwa dni festiwalowych muzycznych emocji z „Disco pod gwiazdami”, które oglądało odpowiednio 2,1 i 2,5 mln widzów (więcej tutaj), i „7. Zielonogórska Noc Kabaretowa” („Kabaretobranie”) z którą bawiło się przed telewizorami niemal 2 mln widzów (więcej tutaj). Jak zapewnia nadawca, na bardzo dobry wakacyjny wynik stacji wpływ miały również m.in. polskie klasyki komediowe „Kogel-Mogel” (2,3 mln), „Galimatias czyli Kogel-Mogel II” (1,9 mln) i „Seksmisja” (1,9 mln) oraz zagraniczne filmy: „Drużyna A” (2,1 mln), „2012” (1,8 mln), „Anioły i demony” (1,8 mln), „Faceci w czerni 3” (1,7 mln) czy „Niesamowity Spider Man” (prawie 1,7 mln).
Udziały Grupy Polsat za sezon wakacyjny to: 24.7 proc. SHR w 16-49 i 22.6 proc. SHR w grupie wszystkich badanych 4+.
Telewizja Polsat jest też liderem oglądalności w grupie komercyjnej po 8 miesiącach tego roku - z udziałem na poziomie 13,1 proc. SHR, zaś w grupie wszystkich badanych jest druga z wynikiem 11,5 proc. SHR. Z kolei Grupa Polsat za okres pierwszych ośmiu miesięcy roku ma udziały na poziomie: 24.4 proc. SHR w 16-49 i 22 proc. SHR w grupie wszystkich badanych 4+ (dane: Nielsen Audience Measurement/NAM, za Cyfrowym Polsatem) (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.