reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVP2: „The Voice of Poland” 6 liderem social media

dodano: 2015-09-22 14:38 | aktualizacja: 2015-09-22 17:07
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVP

TVP 2 TVP 2 Dwójka The Voice of Poland Jak informuje nadawca, program TVP2 „The Voice of Poland” zdobył pozycję lidera działań social mediowych wśród muzycznych, rozrywkowych formatów telewizyjnych, wyprzedzając na Facebooku i Instagramie konkurencję (więcej tutaj).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
„The Voice of Poland” produkcji firmy Rochstar umocnił swoją pozycję na rynku rozrywkowych formatów telewizyjnych. Program znajduje się aktualnie wśród najmocniejszych marek na portalu społecznościowym Facebook z liczbą ponad 652 889 fanów. Tym samym, polski format „The Voice...” jest liderem komunikacji wyprzedzając „Must Be The Music - Tylko Muzyka” (Polsat), „Mam talent!” (TVN) oraz „X Factor Polska” (TVN) i osiągając najlepszą pozycję wśród programów muzycznych. Według najnowszego raportu opublikowanego przez wirtualnemedia.pl, „The Voice of Poland” (TVP2) ma również mocną pozycję na Instagramie z liczbą ponad 30 000 obserwujących (dane za TVP).

Andrzej Piaseczny „Piasek”, Aleksander Milwiw-Baron „Baron”, Edyta Górniak, Tomasz Lach „Tomson” i Maria Sadowska - trenerzy w „The Voice of Poland”, foto: TVP


- „The Voice of Poland” to jeden z niewielu formatów telewizyjnych, które dostrzegły ogromny potencjał tzw. „Second Screen”, czyli telewizji interaktywnej i aktywnie go wykorzystują. W czasach, kiedy większość odbiorców ogląda telewizję z telefonem czy tabletem w rękach, „The Voice of Poland” postanowiło zaangażować swojego odbiorcę w strukturę programu. Bezpłatna aplikacja „Zostań trenerem” umożliwia widzom uczestnictwo na każdym jego etapie - za jej pomocą użytkownik może zbudować własną drużynę, obrócić wirtualny fotel, a nawet ocenić występujących wokalistów w czasie rzeczywistym, podczas emisji odcinka w telewizji. Dzięki Social TV, fani zrzeszeni na Facebooku, Twitterze, Instagramie, czyli najważniejszych mediach społecznościowych, mogą publikować swoje komentarze, zdjęcia i krótkie posty, a najciekawsze z nich są wyświetlane na ekranie telewizora. Dzięki aplikacji użytkownik ma również dostęp do wszystkich zakulisowych newsów - ciekawostek o trenerach i drużynach, aktualnościach i ekskluzywnych materiałach programu. Jeszcze nigdy żaden format rozrywkowy w Polsce nie był tak blisko swojego widza. „The Voice of Poland” bacznie obserwuje wszystkie zmiany branży social media. Od niedawna prowadzony jest także Snapchat programu - informuje nadawca.

Aplikacja „The Voice of Poland - Zostań Trenerem” dostępna jest na smartfony i tablety z systemem Android.

„The Voice of Poland” - sezon 6., emisja w soboty o 20:05. Program mogą również oglądać widzowie TVP Rozrywka.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV w sieci


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...