reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TVN stawia na produkcje własne w Player.pl

dodano: 2015-10-07 12:01 | aktualizacja: 2015-10-07 17:07
autor: Anita Kaźmierska | źródło: TVN

Player W ramach umacniania pozycji TVN na polskim rynku medialnym, prezes i dyrektor generalny spółki Markus Tellenbach przedstawił przegląd dającej pierwszeństwo treściom cyfrowym strategii firmy, skupiającej się na produkcji treści na zasadzie wyłączności dla własnej platformy OTT Player.pl.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.

Własne produkcje online TVN-u powstają przede wszystkim z myślą o dzisiejszych młodych odbiorcach mediów: krótsze odcinki oraz nacisk na akcję dostosowane są do urządzeń mobilnych, jak smartfony i tablety, jak pokazuje „Web Therapy”, nasza pierwsza własna produkcja internetowa, z odtwórczynią znaczącej roli w Oskarowej „Idzie”, Agatą Kuleszą w roli głównej

– powiedział Markus Tellenbach, prezes i dyrektor generalny TVN. 


Własne produkcje online TVN obejmują polską wersję show „Lip Sync Battle”, „Start u up!”; pierwszy polski reality show dedykowany dla publiczności internetowej, „Kuba Wojewódzki Standup”; „My lovestories,” poprawiający nastrój serial typu docu-reality o miłości; a także kolejne sezony spin-offów „Kuchenne rewolucje. Powroty” oraz „Żony Hollywood. Więcej”.

Poza własnymi treściami online oraz przedpremierowymi serialami TVN, player.pl oferuje pełne sezony serialowych hitów oraz kasowych filmów hollywoodzkich. Użytkownicy mogą ponadto korzystać z dużej biblioteki specjalnie wybranych treści dla dzieci.

Jak informuje TVN, platforma OTT player.pl ciągle się rozwija: liczba unikalnych użytkowników rośnie co miesiąc średnio o 30 proc., a czas zaangażowania użytkowników, wynoszący średnio 8 godz. i 25 min. miesięcznie, jest dużo dłuższy niż w przypadku innych serwisów VOD na rynku.

Player.pl obsługuje miesięcznie ponad 2 mln unikalnych użytkowników. W Polsce, gdzie 71 proc. gospodarstw domowych podłączonych jest do szerokopasmowego Internetu, player.pl jest podstawową rozrywkową platformą wideo, pozwalającą dotrzeć do pokolenia millenialsów, do którego należy 59 proc. wszystkich widzów tego serwisu, czytamy w komunikacie TVN.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Płyty - kino - gadżety


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

489 zł Więcej...